قیمت دیگ بخار پرورش قارچ در بازار

0

دیگ بخار پرورش قارچ ، بویلرهای صنعتی هستند که آب داغ و بخار آب داغ مورد نیاز برای واحدهای پرورش قارچ را تأمین می کنند. آب داغ و بخار داغ که این بویلرها تولید می کنند برای استریلیزه کردن کیسه های بسته بندی و از بین بردن عوامل بیماریزا به کار می رود.

دیگ بخار پرورش قارچ


برای مشاوره تلفنی همین الان تماس بگیرید
تماس مستقیم با کارشناسان آر پی آسا
شماره گویا: ۰۲۱۲۸۴۲۴۳۷۴


با پرکردن فرم، در اولین فرصت کارشناسان آر پی آسا با شما ارتباط گرفته و راهنمایی های لازم را انجام دهند

کاربرد دیگ بخار

  • صنعت نفت و گاز
  • صنایع غذایی
  • صنعت پلاستیک سازی
  • کارخانجات
  • بیمارستان ها
  • هتل ها
  • صنعت نساجی
  • صنایع دریایی
  • پرورش قارچ
  • پرورش گیاهان دارویی
  • صنعت حمل و نقل و …

دیگ بخار پرورش قارچ

دیگ بخار پرورش قارچ

دیگ بخار پرورش قارچ یا  بویلرهای مخصوص سالن های پرورش قارچ، یکی از مهمترین تجهیزاتی هستند که در این کسب و کارها ضرورت دارند. دیگ های بخار سالن پرورش قارچ، نقش مهمی در تمام مراحل رشد قارچ ها، بسته بندی و فروش ایفا می‌کنند. یک بویلر در سالن پرورش قارچ، حرارت لازم را برای بخش‌های مختلف نظیر استریلیزه کردن کیسه های بسته بندی قارچ، تامین بخار آب داغ و همچنین ایجاد یک محیط برای از بین بردن برخی از عوامل بیماری زا و مضر برای قارچ ها فراهم می کند.

دیگ بخار پرورش قارچ

دیگ بخار سالن قارچ در مدل های مختلف در بازار وجود دارد و معمولاً بر اساس ظرفیت تولید حرارت یا آب داغ فعالیت می کند. از سوخت های مختلف می توان برای تامین انرژی دیگ بخار سالن قارچ استفاده کرد. انتخاب سوخت بویلر با توجه به مدل آن انجام می گیرد.


برای مشاوره تلفنی همین الان تماس بگیرید
تماس مستقیم با کارشناسان آر پی آسا
شماره گویا: ۰۲۱۲۸۴۲۴۳۷۴


با پرکردن فرم، در اولین فرصت کارشناسان آر پی آسا با شما ارتباط گرفته و راهنمایی های لازم را انجام دهند

تجهیزات دیگ بخار

  • سوئیچ های فشار بالا و پایین
  • سوئیچ های سطح شناور
  • شیر ایمنی
  • دیتکتور سطح آب
  • شیر کنترل الکتریکی
  • سختی گیر آب

دیگ بخار پرورش قارچ

خرید دیگ بخار پرورش قارچ

پرورش قارچ در سال‌ های اخیر جزو مشاغل درآمدزا و کارآفرینی محسوب می شود. بسیاری از علاقه مندان به کشاورزی، به پرورش قارچ روی آورده اند. بنابراین صاحبان این کسب و کارها لازم است نسبت به خرید دیگ بخار (steam boiler) جهت پرورش قارچ، هر چه سریعتر اقدام نمایند. برای آن دسته از  افرادی که  از بویلرهای قدیمی در سالن های پرورش قارچ خود استفاده می کنند نیز پیشنهاد می شود دیگ های بخار جدیدتر را جایگزین مدل های قدیمی کنند.

دیگ بخار پرورش قارچ

 هنگام خرید دیگ بخار، پرداختن به مسئله قیمت بویلر و ظرفیت تولید آب داغ برای آنها اهمیت زیادی دارد؛ از طرف دیگر اگر قرار باشد بویلرهای جدید جایگزین دیگ های بخار قدیمی شوند، مسئله صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش هزینه ها، بیشتر اهمیت پیدا می کند.

نوع بویلر ظرفیت  KCAL/hr قیمت
آبگرم_بخار از ۱۰۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰۰ استعلام شود
آبگرم_بخار از ۵۰۰۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰۰ استعلام شود
آبگرم_بخار از ۱۰۰۰۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰۰۰ استعلام شود
آبگرم_بخار از ۱۵۰۰۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰۰۰ استعلام شود
آبگرم_بخار از ۲۰۰۰۰۰۰ تا ۲۵۰۰۰۰۰ استعلام شود
آبگرم_بخار از ۲۵۰۰۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰۰۰ استعلام شود
آبگرم_بخار از ۳۰۰۰۰۰۰ تا ۴۰۰۰۰۰۰ استعلام شود
آبگرم_بخار از ۴۰۰۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰۰۰ استعلام شود
آبگرم_بخار از ۵۰۰۰۰۰۰ تا ۶۰۰۰۰۰۰ استعلام شود
آبگرم_بخار از ۶۰۰۰۰۰۰ تا ۷۰۰۰۰۰۰ استعلام شود
آبگرم_بخار از ۷۰۰۰۰۰۰ تا ۸۰۰۰۰۰۰ استعلام شود

قیمت انواع دیگ بخار

یکی از نکاتی که باید در خرید دیگ بخار به آن دقت کرد، متناسب بودن ظرفیت حرارت دهی بویلرها با ظرفیت کشت و کار قارچ ها است. به طور معمول، یک دیگ بخار مناسب، در کمتر از ۱۰ دقیقه می تواند بخار آب داغ را تولید کند.

پارامترهای قیمت بویلر

  1. نوع و مدل دستگاه
  2. متریال اولیه به کار رفته در ساخت
  3. ظرفیت تولید آب داغ
  4. ابعاد دستگاه
  5. برند سازنده

شرح پارامترهای تاثیرگذار بر قیمت بویلر

معمولاً بویلرها از ورق های فولادی ضخیم با قطر حدود ۸ تا ۱۰ میلی متر ساخته می شوند. بنابراین قیمت ورق های فولادی یکی دیگر از عواملی است که به طور مستقیم در قیمت دیگ بخار تاثیر گذار است. یکی دیگر از نکات مهم در خرید و قیمت دیگ بخار، ابعاد و اندازه های بویلر است. معمولاً بویلرهای کوچک تر، وزن سبک تری داشته و از لحاظ قیمت، ارزانترند؛ مگر آنکه فناوری خاصی در ساخت آن به کار رفته باشد.

دیگ بخار پرورش قارچ

بویلرها در فشار و دمای فوق‌العاده بالا کار می‌کنند، بنابراین ایمن بودن این تجهیزات در رتبه اول اهمیت در تولید قرار دارد.مشتریانی که به دنبال خرید بویلر سالن پرورش قارچ هستند به دنبال کیفیت بالای محصولات و قیمت مناسب آنها می باشند. اگر شما هم جزو افرادی هستید که می خواهید دیگ بخار خریداری کنید، مجموعه صنعتی آران انرژی را به شما پیشنهاد می کنیم.

اجزای دیگ بخار

  1. بدنه
  2. لوله ها
  3. کوره
  4. تابلو برق
  5. استراکچر

فروش دیگ بخار

فروش دیگ بخار در انواع مختلف صورت می پذیرد.قطعاً در بازار خرید و فروش دیگ بخار یا بویلر با نام بویلر فایرتیوب و بویلر واترتیوب برخورد کرده اید؛ اما برای افرادی که قصد خرید دیگ بخار برای پرورش قارچ را دارند این سوال به وجود می‌آید که کدام یک از انواع بویلرها برای کسب و کار آنها مناسب تر است؟! برای رفع چالش فوق شاید بهتر باشد یک نگاه کوتاه بر مدل های بویلر صنعتی مخصوص  کشت و پرورش قارچ داشته باشیم.

بویلرهای برقی

یکی از انواع دیگ بخار، بویلرهای الکتریکی هستند. این بویلرها مصرف انرژی کمتری داشته، ابعاد و اندازه آنها متناسب با سالن های پرورش قارچ طراحی شده و همچنین، نصب آنها بسیار ساده است. کار کردن با بویلر برقی مخصوص سالن پرورش قارچ، بسیار ساده است و در اکثر موارد، سیستم دیگ بخار از طریق کنترل اتوماتیک قابل تنظیم می باشد. مهمترین مسئله‌ ای که درباره بویلرهای برقی مخصوص سالن های پرورش قارچ وجود دارد، تامین ایمنی بویلرها و جلوگیری از نشتی در آنها است.

دیگ بخار پرورش قارچ

برای دیگ بخار که از منبع الکتریکی تغذیه می کند لازم است که منبع تغذیه به طور کامل از اقدامات حفاظتی و ایمنی بهره مند باشد. بویلرهای برقی برای سالن پرورش قارچ به گونه‌ای عمل می‌کند که سرعت جریان خروجی و ورودی آب بویلر در واحد زمان تنظیم شود. به این ترتیب در هر زمان می تواند آب گرم و پایداری را برای پرورش قارچ فراهم کند.

انواع سوخت بویلر

  1. جامد
  2. مایع
  3. گاز

دیگ بخار با سوخت گاز یا روغن

دیگ های بخار که از سوخت گاز یا روغن های سوختی تغذیه می کند، مصرف انرژی کمتری دارد. این بویلرها به گونه ای طراحی شده است که فضای کمتری را اشغال کند و همچنین با راندمان بالا، راندمان حرارتی ۹۶ تا ۹۸ درصد – به کار خود ادامه دهد. این دیگ های بخار مجهز به سیستم بازیابی انرژی هستند و آلودگی بسیار کمتری را از نظر انتشار مواد مضر و گازهای نیتروژن دار ایجاد می کنند. نصب و راه اندازی دیگ بخار ، با سوخت گاز یا روغن، بسیار ساده است و از ایمنی بالایی نیز برخوردار می باشد.

دیگ بخار پرورش قارچ

مزایای دیگ بخار

  • تولید رطوبت کافی
  • گرمایش سالن
  • مقرون به صرفه
  • عدم نفوذ دود به سالن
  • عدم ایجاد آب بر روی کمپوست
  • ساخت در ظرفیت های متعدد

دیگ بخار پرورش قارچ

صادرات دیگ بخار به عراق

یکی از بازارهای مستعد برای صادرات دیگ بخار و همچنین چیلر تراکمی و دستگاه هواساز مختص پرورش قارچ که در همسایگی ایران واقع شده است، کشور عراق است. بازارهای عراق، طرفداران خرید محصولات ایرانی هستند. تولیدکنندگان برتر ایران که در زمینه طراحی و تولید بویلر مخصوص سالن های پرورش قارچ فعالیت می کنند، محصولات خود را علاوه بر کشور عراق به کشورهای خاورمیانه نیز ارائه نموده اند.تمام محصولات صنعتی قابل رقابت با نمونه های خارجی هستند. برای دریافت قیمت خرید دیگ بخار و ثبت سفارش صادراتی به عراق می توانید با مجموعه آران انرژی تماس حاصل کنید.


برای مشاوره تلفنی همین الان تماس بگیرید
تماس مستقیم با کارشناسان آر پی آسا
شماره گویا: ۰۲۱۲۸۴۲۴۳۷۴


با پرکردن فرم، در اولین فرصت کارشناسان آر پی آسا با شما ارتباط گرفته و راهنمایی های لازم را انجام دهند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.