قیمت دیگ آب گرم در نمایندگی

0

دیگ های آب گرم یا همان بویلر (boiler)وسیله ای است که می تواند با کمک مشعل آب را گرم کرده و آن را در آن دما تا زمانی که مورد استفاده قرار گیرد، ثابت نگه دارد. قیمت دیگ آب گرم به عوامل زیادی مانند ظرفیت و نوع دیگ آب گرم بستگی دارد.آب گرم تولید شده توسط بویلرها در مسیرهای مختلف در ساختمان ها به مصرف می رسد. بویلرهای واترتیوپ و فایرتیوپ، دو نوع از انواع دیگ های آبگرم هستند.

قیمت دیگ آب گرم


برای مشاوره تلفنی همین الان تماس بگیرید
تماس مستقیم با کارشناسان آر پی آسا
شماره گویا: ۰۲۱۲۸۴۲۴۳۷۴


با پرکردن فرم، در اولین فرصت کارشناسان آر پی آسا با شما ارتباط گرفته و راهنمایی های لازم را انجام دهند

کاربرد دیگ آبگرم

  • ساختمان های اداری و تجاری
  • برج های مسکونی
  • پارک های آبی و استخرها
  • بیمارستان
  • هتل
  • واحدهای صنعتی و …

دیگ آب گرم

سیستم های زیادی وجود دارد که شما در خانه و یا در صنعت جهت گرمایش به آن نیاز دارید. در تابستان ممکن است به یک سیستم تهویه مطبوع یا یک پمپ گرما نیاز داشته باشید. در طول ماه های سرد، اکثر صاحبان خانه از دیگ آبگرم استفاده می کنند.اما چیزی که صاحبخانه ها می دانند این است که آن ها نیاز به آب گرم دارند. بسیاری از دستگاه های گرم کننده برای ایجاد هوای گرم به آب گرم نیاز دارند. دیگ های آب گرم یا همان بویلر می تواند این کار را برای ما انجام دهد. برای ایجاد آب داغ دستگاه بویلر آب گرم یک گزینه ی اصلی محسوب می شود. با ما همراه باشید تا در ادامه بیشتر با کارایی و قیمت دیگ های آب گرم آشنا شوید.

دیگ آبگرم یا بویلر، یک مخزن سر بسته است که در داخل محفظه آن، مایعات در دمای مشخصی گرم می شوند. متداول ترین مایعات برای استفاده در داخل بویلرها، آب می باشد. در داخل یک بویلر، آب تا نقطه جوش، حرارت داده نمی شود، بلکه صرفاً برای گرم کردن و تولید بخار با دمای مناسب برای سایر کاربردهای گرمایشی مورد استفاده قرار می گیرد.در خصوص طراحی دیگ آبگرم یا همان بویلرها مسائل زیادی وجود دارد. طراحی و ساخت انواع بویلر با در نظر گرفتن نوع کاربری آن مطابق با دستورالعمل های مندرج در استانداردهای ساخت بویلر و دیگ آبگرم انجام می گیرد.

قیمت دیگ آب گرم

انواع دیگ آبگرم

  1. دیگ آبگرم برای دما و فشار بالا
  2. دیگ آبگرم برای دما و فشار پایین
  3. دیگ آبگرم برای شرایط فوق اشباع

شرح دیگ آبگرم

انواع دیگ آبگرم بر حسب نوع کاربرد به دو دسته بویلرهای خانگی و بویلرهای صنعتی دسته بندی می شود. از طرف دیگر، یک نوع تقسیم بندی برای انواع بویلر بیان شده است که این تجهیزات را بر اساس نحوه عملکرد تقسیم بندی می کند.مصالح مواد اولیه که برای ساخت این تجهیزات کاربردی استفاده می شوند باید در برابر خوردگی ناشی از حرارت های بالا، رسوب گرفتگی، ترک خوردگی یا نشت مواد به بیرون، مقاومت خوبی داشته باشند. چنانچه تمام انواع بویلر مطابق با استانداردها تولید شوند، خصوصیات فوق را خواهند داشت.

قیمت دیگ آب گرم

دیگ آب گرم چیست

دیگ های آب گرم یا همان بویلر دستگاهی است که کار آن بالا بردن دمای آب بوده و در موتور خانه ها و برای تامین آب بسیاری از دستگاه ها مانند یونیت هیترها مورد نیاز است. اولین بار شخصی به نام توماس نیوکومن ایده ی بویلر آب گرم را مطرح کرد و در ادامه جیمز وات ایده ی او را گسترش داد و دیگ آب گرم های امروزی را تولید کرد.با توجه به اینکه یک دیگ آبگرم در چه موقعیتی مورد استفاده قرار می گیرد، انواع سوخت برای تولید حرارت می تواند متفاوت باشد.

عموماً برای بویلرهای صنعتی که در نیروگاه ها، پالایشگاه‌ ها، مراکز هسته ‌ای و موارد مشابه استفاده می شود، سوخت زغال سنگ، روغن ها یا گاز طبیعی به کار می رود. برای نیروگاه ها معمولاً از یک سیکل ترکیبی شامل توربین گازی و دیگ بخار استفاده می شود. برای انواع دیگ آبگرم در ساختمان های غیر صنعتی معمولاً از گاز طبیعی یا سوخت های زیستی استفاده می شود.


برای مشاوره تلفنی همین الان تماس بگیرید
تماس مستقیم با کارشناسان آر پی آسا
شماره گویا: ۰۲۱۲۸۴۲۴۳۷۴


با پرکردن فرم، در اولین فرصت کارشناسان آر پی آسا با شما ارتباط گرفته و راهنمایی های لازم را انجام دهند

انواع بویلر

  • بویلر آب گرم
  • بویلر بخار
  • بویلر روغن داغ

قیمت دیگ آب گرم

عملکرد دیگ های آب گرم

یک بویلر آب گرم یک مخزن ذخیره است که آب گرم تولید می کند. گرمای آب گرم توسط سوختگی گاز یا با استفاده از برق تولید می شود. یک بویلر آب گرم معمولی آب را گرم می کند و سپس تا زمانی که آب استفاده شود آن را در آن درجه حرارت نگه می دارد. آب گرم تولید شده می تواند برای دوش گرم، شستشو ی لباس و یا هر جایی که آب گرم نیاز است، استفاده شود. همان طور که آب گرم از مخزن خارج می شود، آب سرد تازه از طریق پایه مخزن وارد می شود، بنابراین می تواند خانه ی شما و یا محل مورد نظر را گرم نگه دارد.

موارد مورد نظر قبل از خرید بویلر آب گرم

  • میزان فشار کار و فعالیت دیگ آب گرم
  • محل به کار بردن بویلر
  • ظرفیت و اندازه کاربردی

قیمت دیگ آب گرم

عوامل موثر در قیمت دیگ آب گرم

انواع دیگ آبگرم یا انواع بویلرها در دو مدل اصلی واترتیوب و فایرتیوب تولید می‌شوند. شرایط دمایی و فشاری، حرارت، خروجی و ورودی جریان سیال و بخارات، در هر یک از این دو نوع متفاوت است اما هر دو بر اساس مکانیسم گرم کردن آب تا دمای مشخص عمل می کنند. به این ترتیب یکی از عوامل موثر در قیمت دیگ آب گرم تجهیزاتی است که برای ساخت بویلر استفاده می شوند.

موارد تاثیرگذار در قیمت بویلر

  • قیمت ورق های فولادی برای ساخت بویلر
  • استفاده از انواع شیرهای کنترل
  • اتصالات
  • شیر ایمنی
  • دریچه ها
  • فلنج ها
  • تجهیزات ابزار دقیق
  • لوله هاو مخازن جمع آوری سیالات

قیمت دیگ آب گرم

نوع بویلر ظرفیت KCAL/hr قیمت
دیگ آبگرم از ۹۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰۰ استعلام شود
دیگ آبگرم از ۵۰۰۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰۰ استعلام شود
دیگ آبگرم از ۱۰۰۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰۰۰ استعلام شود
دیگ آبگرم از ۵۰۰۰۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰۰۰ استعلام شود
دیگ آبگرم از ۱۰۰۰۰۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰۰۰۰ استعلام شود
دیگ آبگرم از ۱۵۰۰۰۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰۰۰۰ استعلام شود
دیگ آبگرم از ۲۰۰۰۰۰۰۰ تا ۲۵۰۰۰۰۰۰ استعلام شود
دیگ آبگرم از ۲۵۰۰۰۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰۰۰۰ استعلام شود

قیمت دیگ آب گرم

قیمت دیگ آب گرم در ظرفیت ها و ارتفاع های مختلف متفاوت است. توجه داشته باشید که دیگ آب گرمی را خریداری کنید که متناسب به موتور خانه ی شما باشد. قیمت دیگ های آب گرم در قدرت های مختلف آن نیز متفاوت است. بنابراین مشتریان عزیز برای استعلام قیمت دیگ آب گرم و همچنین انتخاب مناسب آن ، منحصر به پروژه شان می توانند با کارشناسان ما مشورت کنند.


برای مشاوره تلفنی همین الان تماس بگیرید
تماس مستقیم با کارشناسان آر پی آسا
شماره گویا: ۰۲۱۲۸۴۲۴۳۷۴


با پرکردن فرم، در اولین فرصت کارشناسان آر پی آسا با شما ارتباط گرفته و راهنمایی های لازم را انجام دهند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.