قیمت مینی چیلر دایکین در ایران

3

مینی چیلرها همان چیلرهای آپارتمانی هستند که براساس سیستم تبرید باعث خنک شدن آب و و ورود آن به کویل ها می شوند. مینی چیلر دایکین کم صدا بوده و با محیط زیست مطابقت دارد و مصرف انرژی آن نیز کم است. قیمت مینی چیلر دایکین به عوامل مختلفی مانند جنس کمپرسور بستگی دارد.

[highlight-red bcolor=”blue” align=”justify” ]مینی چیلر ایرانی دارای قیمت های عالی و کیفیت های بی نظیری می باشد. تولید کنندگان این محصول درصدد ارتقای کیفیت محصولات تولیدی خود می باشند تا با مارک های خارجی مینی چیلر تهویه و انواع آن به رقابت بپردازند. از این رو بیشتر فروشندگان عمده با اعمال تخفیف های عالی بر روی محصولات با فروش دو چندان رو به رو می شوند.[/highlight-red]


برای مشاوره تلفنی همین الان تماس بگیرید
تماس مستقیم با کارشناسان آر پی آسا
شماره گویا: ۰۲۱۲۸۴۲۴۳۷۴


با پرکردن فرم، در اولین فرصت کارشناسان آر پی آسا با شما ارتباط گرفته و راهنمایی های لازم را انجام دهند

مینی چیلر ایرانی ، مینی چیلر دایکین

مینی چیلر چیست

مینی چیلرها در واقع همان چیلر های آپارتمانی هستند که مانند چیلرها براساس سیستم تبرید عمل کرده و حجم کم تری دارند و هم چنین باعث خنک شدن آب می شوند. مینی چیلر ها طبق نامی که دارند چیلر های کوچکی هستند که عمل سرمایش آب را انجام داده و به قسمت های مورد نظر یک ساختمان اداری، خانگی و یا تجاری پمپاژ می نماید. این دستگاه با داشتن جثه کوچکتر از چیلر ها دارای کاربرد های بیشتری بوده و طرفداران بسیاری دارد. امروزه در برج های مختلف در اقصی نقاط کشور عمل سرمایش و گرمایش با استفاده از مینی چیلر ها صورت می گیرد.

انواع مینی چیلر

مینی چیلر ایرانی ، مینی چیلر دایکین

  1. مینی چیلر هوا خنک
  2. مینی چیلر آب خنک

شرح مینی چیلرها

مینی چیلر های هوا خنک عموما نام آشنا تر می باشد به این صورت که این دستگاه با استفاده از سردی هوای داخل دستگاه اب را سرد کرده و پمپاژ می نمایند. پس از پمپاژ این دستگاه سردی آب را به هوای درون فضا منتقل می نماید. مینی چیلر های آب خنک، تنها به سرمایش آب کمک می نماید. بدین صورت که با استفاده از قسمت های خنک کننده خود، آب مورد نظر را خنک کرده و برای استفاده به قسمت های در نظر گرفته شده پمپاژ می نماید.

اجزای مینی چیلر

مینی چیلر ایرانی ، مینی چیلر دایکین چیلر آب خنک به برج خنک کننده نیاز دارد و به همین دلیل استفاده از آن به صرفه نیست و فضای زیادی را هم اشغال می کند. چیلرهای هوا خنک به دلیل عدم نیاز به برج خنک کننده به صرفه تر هستند. مینی چیلرها دارای اجزایی مانند کمپرسور، کندانسور، اواپراتور، شیر انبساط و مبرد هستند.

ویژگی های مینی چیلر دایکین


برای مشاوره تلفنی همین الان تماس بگیرید
تماس مستقیم با کارشناسان آر پی آسا
شماره گویا: ۰۲۱۲۸۴۲۴۳۷۴


با پرکردن فرم، در اولین فرصت کارشناسان آر پی آسا با شما ارتباط گرفته و راهنمایی های لازم را انجام دهند

  • مصرف بهینه انرژی
  • کم صدا
  • یک فاز و سه فاز
  • سازگار با محیط زیست

شرح ویژگی ها

مینی چیلرهای دایکین دارای پمپ حرارتی ۲۱ کیلو وات بوده و با کمپرسور اسکرال و ترموستات روشن / خاموش و با کمپرسور اینورتر سطح بالایی از آسایش و قابلیت اطمینان را برای شما به ارمغان می آورد کاهش مصرف انرژی و با کم ترین صدا با این مینی چیلرها تضمین می شود. از مینی چیلر شرکت دایکین می توانید در فضای ۱۳۵ متر مربع استفاده کنید.

کمپرسورها از نوع یک فاز و سه فاز هستند. مینی چیلرهای شرکت دایکین با استفاده از یک منبع ذخیره آب و با کمک یک کیت هیدرولیکی باعث کاهش دفعات روشن شدن کمپرسور می شوند و از این طریق نیز باعث کاهش مصرف انرژی بیشتری می شوند. در مینی چیلر دایکین از گاز R22 استفاده می شود و به این صورت با محیط زیست نیز کاملا سازگاری دارد.

قیمت مینی چیلر دایکین

طبیعی است قیمت ارز بر قیمت مینی چیلر دایکین تاثیر گذار است و به دلیل اینکه در آن از کمپرسور اینورتر استفاده می شود، قیمت مینی چیلر دایکین بالاتر می رود. تعداد کویل ها ، جنس آن و تعداد و نوع فین ها نیز از عوامل تاثیر گذار بر قیمت مینی چیلر دایکین هستند. بهتر است قبل از خرید مینی چیلر با کارشناسان ما نیز مشورت کنید تا بهترین مینی چیلر را در اختیار شما قرار دهد.

مینی چیلر های دو منظوره گرمکن و سرد کن دارای قیمت های بیشتر از تک منظوره ان می باشد چرا که دارای دو عملکرد مختلف بوده که این امر قابلیت های دستگاه را بیشتر می کند. لیست قیمت مینی چیلر را می توان از سایت های فروش این محصول به دست آورد.

فروش عمده مینی چیلر در کشور

فروش عمده مینی چیلر عموما توسط نمایندگی های فروش و تولید کنندگان آن ها به صورت مستقیم صورت می گیرد. فروش عمده این دستگاه در کشور عموما به علت قیمت تولیدی محصول با استقبال بیشتری همراه بوده است. برای خرید مارک های خارجی این محصول می توان به سایت های فروش شرکت های وارد کننده این دستگاه مراجعه کرد. در فروش عمده فرد خریدار از تخفیف های خوبی بهره مند می شود که باعث می شود تا محصول با قیمت پایین تری به دست مصرف کننده برسد.

صادرات چیلر خانگی و صنعتی

مینی چیلر ایرانی ، مینی چیلر دایکینتولید کنندگان این محصولات در کشور با برند های معروف به صادرات مینی چیلر های خانگی و صنعتی به کشور های همسایه مبادرت دارند. صادرات این محصولات سبب افزایش خط تولید آن در کارخانجات تولیدی محصول و افزایش ظرفیت تولیدی شده است.

بازرگانی فروش مینی چیلر به صورت عمده

مینی چیلر ایرانی ، مینی چیلر دایکینخریداران این محصول جهت تهیه آن از بازرگانی فروش مینی چیلر، عموما کاتالوگ مینی چیلر را خواستار می گردند. در کاتالوگ ها عموما مشخصات محصول و تعدد آن ها ذکر می شود که راهنمای بسیار خوبی جهت خرید می باشد‌.

( در حال حاضر تنها مینی چیلر با برند شرکت با توجه به محدودیت واردات بصورت یونیت کامل موجود می باشد.)


برای مشاوره تلفنی همین الان تماس بگیرید
تماس مستقیم با کارشناسان آر پی آسا
شماره گویا: ۰۲۱۲۸۴۲۴۳۷۴


با پرکردن فرم، در اولین فرصت کارشناسان آر پی آسا با شما ارتباط گرفته و راهنمایی های لازم را انجام دهند

3 نظرات
  1. صنعتی نیا. مهراب صنعت می گوید

    قیمت مینی چیلر۸.۵تن دایکین یا مشابه

    1. h.bahrami می گوید

      لطفا با بخش فنی ارتباط بگیرید راهنماییتون می کنند.

  2. گروه معماری آرتا می گوید

    بسیار عالی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.