لیست قیمت هواساز سالن قارچ

0

هواساز سالن قارچ یکی از تجهیزات صنعتی است که به منظور تنظیم و تأمین رطوبت و دمای مورد نیاز برای رشد قارچ ها در صنعت به کار می رود. هواسازهایی که در سالن پرورش قارچ نصب می شوند مجهز به تجهیزات ابزار دقیق برای کنترل و تنظیم شرایط دقیق محیط هستند. افزایش یا کاهش رطوبت محیط رشد قارچ ها صرفاً از طریق هواسازها قابل تنظیم می باشد و با توجه به حساسیت این صنعت، استفاده از سیستم های تهویه مطبوع بسیار ضروری می باشد.حال مختصرا به شرح و قیمت هواساز سالن قارچ در این مقاله می پردازیم.

امروزه یکی از پر مصرف ترین و پر کاربرد ترین موادی که در بازار کل کشور ایجاد کرده فروش و تولیدات قارچ می باشد که در این عرصه اگر توانسته باشد رضایت صد درصدی کشور را کسب نمایید به این معنی می توان نگاه کرد که شما در کار خود بسیار موفق بوده اید. برای بدست آوردن لیست قیمت دستگاه هواساز صنعتی سالن قارچ، به مراکز عمده و تولید کنندگان این نوع گیاه مراجعه نمایید. قارچ شفای بسیاری از بیماران مبتلا به کم بود پروتئین در بدن را بهبود بخشیده است چرا که قارچ منبع پروتئین می باشد.


برای مشاوره تلفنی همین الان تماس بگیرید
تماس مستقیم با کارشناسان آر پی آسا
شماره گویا: ۰۲۱۲۸۴۲۴۳۷۴


با پرکردن فرم، در اولین فرصت کارشناسان آر پی آسا با شما ارتباط گرفته و راهنمایی های لازم را انجام دهند

لیست قیمت هواساز سالن قارچ

دستگاه هواساز چیست

دستگاه هواساز چیست دستگاه هواساز بخش مهمی از تاسیسات مرکزی تهویه مطبوع، می باشد. همانطور که از نام دستگاه هواساز مشخص می باشد، این دستگاه وسیله ای است که هوای اتاق را کنترل می کند و شامل کویل خنک کننده است که در آن جریان هوای گرم از اتاق جریان می یابد، خنک می شود و به اتاق می رود تا آن را خنک نگه دارد. گردش هوا توسط دمنده انجام می شود. فیلتر در واحد تهویه هوا امکان تمیز کردن هوا را فراهم می کند. هواساز ها جهت مصارف گوناگونی از جمله هواساز سالن پرورش قارچ، هواساز استخری، هواساز صنعتی، هواساز خانگی، هواساز گلخانه ای و … کاربرد دارند.

فروش هواساز سالن قارچ از طریق شرکت‌ های معتبر نمایندگی فروش سیستم های تهویه صنعتی انجام پذیر است. تهویه آران انرژی به‌عنوان یک فروشگاه تخصصی، انواع هواساز را برای سالن های پرورش قارچ فراهم نموده است. این تجهیزات متناسب با تمام شرایط آب و هوایی برای پرورش قارچ، ایده آل هستند.

برای تولید قارچ هایه با کیفیت و با ماندگاری طولانی مدت نیاز مند این هستیم که برای تهیه دستگاه هواساز و یا دیگر دستگاه های تمام اتومایتک گام های متعددی برداریم تا توانسته باشیم با انجام این کار بخش عمده نیاز بازار به قارچ را تامین و چه بسا حتی به فروش هواساز صنعتی در کشور کمک شایانی کرده باشیم.

برای  هرچه بیشتر پخش دستگاه هواساز بهتر است از افراد متخصص و فنی در این قسمت راهمنایی های لازم را از آن ها بخواهیم چرا که یکی از عناصر موفقیت در فعالیت عرصه های کمتر شناخته شده همین بهره گیری از تجارب  دیگران و یا ریش سفیدان این کالا می باشد، قطعا شک نکنید که با این کارتان در تمام گام های زندگی فرد موفق و کاردانی خواهید شد.

انواع هواساز

  1. هواساز یک منطقه ای
  2. هواساز چند منطقه ای
  3. هواساز هایژنیک (بهداشتی)
  4. ایرواشر

تولید کنندگان هوا ساز امرزوه برای اینکه رضایت صد درصدی خریداران و مشتریان خود را جلب نمایند به فکر این افتاده اند که با تولید انواع هواساز ها فروش خود را بالا ببرند. با توجه به این که توضیح داده ایم انواع مختلف دارد، حال می خواهیم به تعدادی از موارد اشاره شده توجه فرمایید:

  • هوا ساز های صنعتی
  • هوا ساز های چند منظوره
  • هوا ساز های خارجی
  • هوا ساز های گران قیمت و با کیفیت بالا
  • دستی و اتوماتیک

هواساز سالن قارچ چیست

هواساز سالن قارچ چیست دستگاه هواساز سالن قارچ، بهترین و کارآمدترین دستگاه های هواساز هستند که با راندمان بالا برای تنظیم رطوبت، دما و تهویه هوای سالن های پرورش قارچ به کار می روند. در حال حاضر، کشت قارچ و تولید این ماده غذایی، یکی از پردرآمدترین مشاغل جوامع محسوب می شود. خوردن قارچ و استفاده آن در طبخ غذاهای لذیذ، بسیار لذت بخش است اما به عنوان یکی از محصولات کشاورزی، کشت و تولید آن بسیار پر زحمت می باشد. قیمت هواساز سالن قارچ با توجه به ظرفیت آن متفاوت می باشد.

ستگاه هوا ساز  سالن یکی از دستگاه های مورد نیاز در تولید قارچ ها می باشد تا هوای داخل محل تولید قارچ  ها را از نظر درجه دما و حد نساب اکسیژن و حتی باید نسبت به میزان طوبت موجود در فضا را تنظیم نماید تا محصولات تولی شده بدون هیچ نوع کپک زدگی یا از بین رفتن خواص غذایی آن ها مواجه شوند.

تجهیزات سالن قارچ

تجهیزات سالن قارچ

  • سیستم سرمایشی
  • سیستم گرمایشی
  • تجهیزات تامین رطوبت

تولید هواساز قارچ و کشت آن

همانطور که می دانید قارچ ها جزوه تجزیه کننده های محیط زیست شناخته می شوند، اما زمانی که بحث تولید و کشت قارچ به میان می آید، منظور، قارچ های خوراکی هستند؛ بنابراین در سالن‌های پرورش قارچ، شرایط بسیار مطلوبی برای رشد میکروارگانیسم های نامطلوب فراهم است. برای رفع این مشکل، تجهیزات هواساز سالن قارچ به کمک صنعتگران آمده است تا با تنظیم رطوبت و دما، علاوه بر اینکه زمینه را برای پرورش قارچ های خوراکی ایجاد می کند، از رشد سایر میکروارگانیسم های تجزیه کننده و نامطلوب جلوگیری نمایند.ناگفته نماند که تولید هواساز قارچ در ظرفیت های مختلف در داخل کشور طراحی و تولید می گردد.

تولید قارچ امرزوه با بالارفتن میزان آگاهی در بین مردم و خرید از این نوع گیاه، میزان تولیدات کشور افزایش چشم گیری داشته است. برای تولید قارچ نیازمند به فضای باز نمی بشاد بلکه احتیاج به فضای سر بسته و تاریک دارد یعنی این را می خواهیم به شما بگوییم که برای دست به کار شدن تولید آن نیازمند به هزینه اولیه زیاد نمی باشد.

پارامترهای مورد نیاز سالن قارچ

  1. رطوبت مناسب سالن
  2. حرارت لازم جهت رشد مناسب قارچ
  3. میزان اکسیژن و دی اکسید کربن

پارامتر های مختلفی بریا تولید قارچ ها در سالن می باشند تا در رشد این گونه از گیاهان مورد اثر واقع قرار گیرد.


برای مشاوره تلفنی همین الان تماس بگیرید
تماس مستقیم با کارشناسان آر پی آسا
شماره گویا: ۰۲۱۲۸۴۲۴۳۷۴


با پرکردن فرم، در اولین فرصت کارشناسان آر پی آسا با شما ارتباط گرفته و راهنمایی های لازم را انجام دهند

مزایای هواساز سالن قارچ

مزایای هواساز سالن قارچ تجهیزات هواساز سالن قارچ، دارای عملکرد مشابه با سایر تجهیزات هواساز صنعتی هستند و بنابراین مزایای زیادی را ارائه می دهند. مهمترین مزیت های نصب هواساز سالن قارچ به صورت زیر معرفی می شوند:

  • قابلیت تنظیم دمای سالن پرورش قارچ در محدوده مورد نظر
  • قابلیت تنظیم میزان رطوبت سالن پرورش قارچ
  • امکان سنجش و کنترل میزان کربن دی اکسید و اکسیژن محیط
  • قابلیت تهویه مکان
  • مجهز به سیستم مانیتورینگ و کنترل از طریق حسگرهای هوشمند ( برای این هدف، سیستم های ابزار دقیق در نظر گرفته شده است)

یکی از عمده ترین ویژگی ها و مزایای هواساز در این است که کار را برای تولید کنندگان، قارچ راح تر و آسان تر کنند.

نصب هواساز

نصب هواساز یک هواساز مناسب، بدون توجه به شرایط آب و هوای بیرون از ساختمان می تواند رطوبت و هوای تازه را در اختیار قارچ ها قرار دهد. پیشرفته ترین سیستم های هواساز پرورش قارچ با بکارگیری فناوری‌ های روز دنیا طراحی شده اند؛ بر همین اساس دور از انتظار نیست که این تجهیزات در هزینه های انرژی مصرف آب و برق نیز صرفه جویی کنند.تجهیزات هواساز برای سالن پرورش قارچ، متناسب با شرایط آب و هوایی در فصل های گرم و سرد سال قابل نصب در سالن های کاشت انواع قارچ می باشند. این تجهیزات مطابق با استانداردهای دستگاه های تهویه طراحی شده اند. مجموعه آران انرژی با در نظر گرفتن نیازهای تهویه سالن های پرورش قارچ، انواع هواسازهای سالن قارچ را متناسب با نیاز مشتری برای آنها تامین می نماید.

با توجه به این که فضایی تولیدی قارچ، یک فضای کاملا پوشیده و سر بسته می باشد، نیازمند این می باشد تا در تولید آن ها از یک دستگاه هوا ساز فوق پیشرفته بهره برد.

لیست شرکت های پخش کننده دستگاه هواساز صنعتی

لیست شرکت های پخش کننده دستگاه هواساز صنعتیدستگاه هواساز صنعتی از جمله ابزار پر کاربرد در صنایع مختلف است و کارایی بالایی در این بخش ها دارد. به همین منظور شرکت های مختلفی در زمینه پخش انواع تولید شده و یا وارد شده این محصول فعالیت می کنند تا افراد فعال در صنایع مختلف در صورت نیاز بتوانند در شهر ها و نقاط مختلف کشور به این محصول دسترسی داشته باشند.

این دستگاه ها بسته به میزان تقاضا و فروش نمایندگی ها در شهر های مختلف در اختیار مراکز فروش قرار می گیرند. برای پخش انواع مختلف این محصول، از بهترین و ایمن ترین وسایل حمل و نقل استفاده می شود تا کمترین آسیب به آن ها در حین حمل و نقل صورت بگیرد.

لیست شرکت های پخش کننده عمدتا در سایت های برند های معتبر وجود دارد که برای آگاهی و اطلاع از آن ها می توان به سایت های اصلی این مراکز مراجعه کرد. چگونگی حمل و نقل این محصول در لیست قیمت هواساز تاثیر گذار است و به همین دلیل تلاش می شود تا از ایمن ترین و در عین حال به صرفه ترین وسایل حمل و نقل استفاده شود تا قیمت آن برای مصرف کننده مناسب تر باشد.

تولید کنندگان این محصول برای رسیدن به بازار گسترده تر نیاز به استراتژی های مناسب توزیع دارند. در واقع برند های مختلف به منظور جذب مشتری بیشتر باید علاوه بر تبلیغ مناسب، تحویل به موقع و با کیفیت هم به مصرف کننده داشته باشند. چگونگی و شیوه حمل و نقل توسط مدیران برند های مختلف تعیین می شود و سپس توسط شرکت های پخش انجام می گیرد به همین دلیل شیوه توزیع تولید کنندگان مختلف متفاوت است.

عرضه مستقیم دستگاه هواساز سالن قارچ در کشور

عرضه مستقیم دستگاه هواساز سالن قارچ در کشورشرکت های مختلفی در داخل کشور در زمینه تولید و پرورش قارچ فعالیت می کنند که پرورش قارچ به یکی از پرسود ترین مشاغل در داخل تبدیل شده است. برای تولید محصولات با کیفیت و درجه یک لازم است تا از ابزار و شیوه های مناسبی استفاده شود.

دمای محیط تولید این محصول باید کنترل شود و هوای آن هم تهویه شود که برای این کار از دستگاه هواساز سالن استفاده می کنند. در بازار فروش این دستگاه مدل های مختلف داخلی و خارجی با کیفیت های مختلف وجود دارد و مراکز مختلف در زمینه عرضه این محصول در داخل کشور فعالیت می کنند.

از مهم ترین مراکز عرضه این دستگاه می توان به نمایندگی های فروش برند های تولید کننده در داخل اشاره کرد که به دلیل عرضه مستقیم قیمت محصولات آن ها در مقایسه با دیگر مراکز مناسب تر است.

با وجود تولید دستگاه های هواساز در داخل اما واردات این محصول به منظور تامین نیاز بازار هم صورت می گیرد که واردات از برند های معتبر و شناخته شده خارجی انجام می شود.

از دیگر مراکز عرضه مستقیم این نمونه می توان به نمایندگی های برند های خارجی که عمدتا در شهر های بزرگ قرار دارند اشاره کرد که مدل های مختلف این دستگاه را با ویژگی ها و کیفیت های مختلف به مصرف کننده با قیمت مناسبی عرضه می کنند.

در مراکز عرضه مستقیم به دلیل ارتباط مستقیم با تولید کننده و حذف واسطه قیمت ها مناسب تر هستند و علاوه بر این نمونه های عرضه شده در این مراکز اصل هستند به همین دلیل افراد زیادی تمایل به خرید از این مراکز دارند.

حراجی دستگاه هواساز صنعتی سالن قارچ

حراجی دستگاه هواساز صنعتی سالن قارچ

قیمت دستگاه های تولید شده در داخل بسیار مناسب است با این وجود برند های مختلف به منظور جذب مشتری بیشتر در برخی ایام سال محصولات خود را حراج می کنند و با تخفیف های بسیار خوبی به بازار عرضه می کنند.

در حراجی ها که محصولات برند های مختلف با تخفیف عرضه می شوند تمایل تولیدکنندگان در صنایع مختلف و مصرف کنندگان به خرید این محصول افزایش پیدا می کند و در این مواقع فروش دستگاه های صنعتی هواساز قارچ افزایش قابل توجهی پیدا می کند.

علاوه بر این برخی از فروشگاه های فروش این محصول به دلیل تغییر شغل محصولات خود را حراج می کنند و با قیمت های بسیار کمتری به فروش می رسانند. قیمت ها در حراجی ها بسیار مناسب است و همین دلیل اکثر مصرف کنندگان این محصول ترجیح می دهند تا در این مواقع خرید خود را انجام دهند چرا که هزینه کمتری بابت خرید این محصول می پردازند.


برای مشاوره تلفنی همین الان تماس بگیرید
تماس مستقیم با کارشناسان آر پی آسا
شماره گویا: ۰۲۱۲۸۴۲۴۳۷۴


با پرکردن فرم، در اولین فرصت کارشناسان آر پی آسا با شما ارتباط گرفته و راهنمایی های لازم را انجام دهند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.