قیمت چیلر پرورش قارچ از کارخانه

4

چیلر پرورش قارچ ، یک دستگاه ایده آل و کارآمد برای تأمین آب خنک مصرفی برای واحدهای صنعتی پرورش قارچ به شمار می رود. خرید چیلر برای سالن های پرورش قارچ با توجه به مشخصات فنی دستگاه، توان خنک کنندگی و قیمت چیلر پرورش قارچ در نهایت انجام می گیرد. تنظیم دما و رطوبت محیط به نوعی توسط تجهیزات چیلر در سالن های قارچ انجام می شود.

قیمت چیلر پرورش قارچ


برای مشاوره تلفنی همین الان تماس بگیرید
تماس مستقیم با کارشناسان آر پی آسا
شماره گویا: ۰۲۱۲۸۴۲۴۳۷۴


با پرکردن فرم، در اولین فرصت کارشناسان آر پی آسا با شما ارتباط گرفته و راهنمایی های لازم را انجام دهند

چیلر پرورش قارچ

تجهیزات چیلر پرورش قارچ عبارتند از انواع چیلر که برای خنک سازی آب در واحدهای پرورش دهنده انواع قارچ مورد استفاده قرار می گیرند.اینکه چرا سالن های پرورش قارچ به تجهیزات چیلر پرورش قارچ نیاز دارند و یا این که کدام یک از انواع چیلرهای موجود در بازار برای این کار مناسب است و همچنین عوامل مهم در خرید انواع چیلر، دقیقاً موضوعاتی است که قصد داریم در این مطلب به طور کامل اما مختصر به آنها بپردازیم. با توجه به اینکه تجهیزات چیلر، وظیفه خنک سازی آب در واحدهای صنعتی را بر عهده دارند و با در نظر گرفتن اینکه سالن های پرورش قارچ، یکی از کسب و کارهای پرسود در جوامع محسوب می شوند، بنابراین این دو حوزه کاری توسط تجهیزات چیلر مخصوص پرورش قارچ به یکدیگر مرتبط می شوند. قیمت چیلر پرورش قارچ با توجه به ظرفیت و نوع پروژه مشخص می گردد.

انواع چیلر

  1. چیلر جذبی
  2. چیلر تراکمی

معیار خنک کنندگی آب

انواع چیلرهای پرورش قارچ در بازار با ویژگی های مختلف، کاربردها و مشخصات فنی متنوع وجود دارند. همانطور که بارها در  مطالب قبلی به آن اشاره کردیم، انواع چیلر برای کاربردهای صنعتی به واسطه ظرفیت خنک کنندگی و ابعاد دستگاه به مشتریان معرفی می شود. برای خنک سازی آب مصرفی در واحد های پرورش قارچ با ابعاد و مساحت وسیع تر از چیلر پرورش قارچ با ظرفیت خنک کنندگی  بالاتر استفاده می شود. معمولاً به ازای هر متر مربع از واحد پرورش قارچ، معیار خنک کنندگی آب توسط چیلر در نظر گرفته می شود.

قیمت چیلر پرورش قارچ

نکات مهم در خرید چیلر پرورش قارچ

افرادی که قصد خرید چیلر مختص به پرورش قارچ را دارند اما اطلاعات کاملی از مشخصات فنی و نحوه کارکرد این تجهیزات برای سالن های پرورش قارچ در دست ندارند، با استفاده از خدمات مشاوره خرید و انتخاب انواع چیلر که در مجموعه های تخصصی نظیر تهویه آران انرژی ارائه می‌شود می‌توانند به راحتی  تجهیزات چیلر مورد نظر خود را خریداری کنند.فاکتورهای مهمی وجود دارد که هنگام خرید چیلر مناسب برای سالن پرورش قارچ باید به آن دقت کرد.  این عوامل تحت عنوان مشخصات فنی معرفی می شوند.

برخی قسمت های چیلر


برای مشاوره تلفنی همین الان تماس بگیرید
تماس مستقیم با کارشناسان آر پی آسا
شماره گویا: ۰۲۱۲۸۴۲۴۳۷۴


با پرکردن فرم، در اولین فرصت کارشناسان آر پی آسا با شما ارتباط گرفته و راهنمایی های لازم را انجام دهند

  1. الکتروموتور
  2. کمپرسور
  3. اواپراتور
  4. کندانسور
  5. شیرها

مشخصات فنی چیلر پرورش قارچ

  • ابعاد چیلر
  • وزن دستگاه
  • مدل چیلر پرورش قارچ
  • رنگ تولید کننده
  • ظرفیت خنک کنندگی بر حسب کیلو وات
  • ولتاژ مصرفی دستگاه
  • چیلر آب خنک یا هوا خنک
  • مدل کمپرسور
  • نوع کاربرد چین برای سالن پرورش قارچ
  • خدمات گارانتی و ارسال کالا تا محل مشتری

با توجه به موارد فوق، چنانچه خرید چیلر مناسب پرورش قارچ را دارید ابتدا تمام عوامل را به علاوه قیمت چیلر پرورش قارچ در نظر داشته باشید.

قیمت چیلر پرورش قارچ

انتخاب چیلر مناسب پرورش قارچ

کسب و کارهایی که در حوزه پرورش قارچ و راه اندازی سالن های پرورش برای انواع قارچ فعالیت دارند به خرید تجهیزات تهویه مطبوع و سیستم های خنک کننده آب و هوا نیاز پیدا خواهند کرد.انتخاب چیلر مناسب برای سالن پرورش قارچ و همچنین هواساز سالن قارچ یک ضرورت برای این واحدهای صنعتی محسوب می شود. چیلرها وظیفه خنک سازی آب و هدایت آنها را به قسمت‌های مخصوص رشد گیاهان برعهده دارند. قیمت چیلر پرورش قارچ نیز بسیار مهم در انتخاب دستگاه می باشد.

عملکرد چیلر پرورش قارچ

رشد قارچ از نظر رطوبت، دما و شرایط محوطه رشد، اهمیت زیادی دارد. آب خنک نه تنها برای رشد قارچ ها مناسب است، بلکه میزان رطوبت را نیز تنظیم می کند. چیلر پرورش قارچ از طریق خطوط لوله کشی مستقیماً به محفظه های مخصوص پرورش قارچ متصل می شود.  این چیلرها قیمت های متفاوتی داشته و در مدل های مختلف در بازار وجود دارند.

ظرفیت(تن تبرید) قیمت چیلر پرورش قارچ ظرفیت(تن تبرید) قیمت چیلر پرورش قارچ
۸۰ استعلام شود ۵ استعلام شود
۱۰۰ استعلام شود ۱۰ استعلام شود
۱۲۰ استعلام شود ۱۵ استعلام شود
۱۵۰ استعلام شود ۲۰ استعلام شود
۱۸۰ استعلام شود ۳۰ استعلام شود
۲۰۰ استعلام شود ۴۰ استعلام شود
۳۰۰ استعلام شود ۵۰ استعلام شود
۳۲۰ استعلام شود ۶۰ استعلام شود

قیمت چیلر پرورش قارچ

قیمت چیلر پرورش قارچ با توجه به ظرفیت دستگاه، نوع پروژه و همچنین برند تولید کننده مشخص می گردد. برای خرید انواع چیلر پرورش قارچ، استعلام قیمت و همچنین خرید سایر تجهیزات تهویه مطبوع نظیر هواساز های صنعتی می توانید با مجموعه آران انرژی در تماس باشید.

قیمت چیلر پرورش قارچ


برای مشاوره تلفنی همین الان تماس بگیرید
تماس مستقیم با کارشناسان آر پی آسا
شماره گویا: ۰۲۱۲۸۴۲۴۳۷۴


با پرکردن فرم، در اولین فرصت کارشناسان آر پی آسا با شما ارتباط گرفته و راهنمایی های لازم را انجام دهند

4 نظرات
  1. تقی می گوید

    ۰۹۱۱۷۲۰۳۳۲۰
    قیمت چیلر ۲۰۰تن و۳۰۰تن

    1. h.bahrami می گوید

      قیمت چیلر با توجه به نوع کندانسور، نوع کمپرسور و همچنین پارامترهای دیگر متغیر میباشد. لطفا جهت استعلام قیمت با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید و یا فرم پر بفرمایید تا خدمتتون تماس گرفته شود.

  2. احمد آقا عباسی می گوید

    سلام وقت بخیر چیلر برای سالن پرورش قارچ راهنما ی کنید وقیمت

    1. h.bahrami می گوید

      سلام و وقت بخیر. لطقا با کارشناسان مجموعه همراه با اطلاعات پروژه تان تماس بگیرید، راهنماییتان می کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.