سیستم پکیج یونیت پشت بامی و مزایای آن

0

سیستم پکیج یونیت برای ساختمان های اداری یا مسکونی، مزایای برجسته اش به قدری برای افراد آشکار شده است که این محصولات در سال های اخیر مورد استقبال مشتریان قرار گرفته اند.

مجموعه آر.پی.آسا با نظر به نیاز واحدهای ساختمانی به یک سیستم تهویه ای کارآمد و مطمئن، نسل جدیدی از انواع پکیج یونیت را به بازار عرضه کرده است.


برای مشاوره تلفنی همین الان تماس بگیرید
تماس مستقیم با کارشناسان آر پی آسا
شماره گویا: ۰۲۱۲۸۴۲۴۳۷۴


با پرکردن فرم، در اولین فرصت کارشناسان آر پی آسا با شما ارتباط گرفته و راهنمایی های لازم را انجام دهند

سیستم پکیج یونیت

کاربرد پکیج یونیت

  • بیمارستان
  • دانشگاه
  • ویلا
  • سالن اجتماعات
  • مراکز تجاری
  • واحدهای اداری
  • برخی واحدهای صنعتی
  • رستوران و غیره

روفتاپ پکیج چیست

سیستم پکیج یونیت برای ارائه تهویه مطبوع برای سطوح متوسط ​​و بزرگ که در مراکز خرید، خرده فروشی مواد غذایی، تدارکات و بسیاری دیگر از کاربردهای تجاری و صنعتی رایج است، طراحی شده اند. این واحدها با جدیدترین نوآوری های فناوری طراحی شده اند تا مدیریت بار بخشی را بهینه کنند تا به سطوح بالایی از راندمان فصلی دست یابند.

بیش از محدودیت های تعیین شده توسط مقررات. برای حداکثر سازگاری، گزینه‌های مختلف زیادی برای برآورده کردن هر نیاز عملیاتی در دسترس است: بازیابی انرژی هوای خروجی، اکونومایزر، مدیریت کیفیت هوای داخل ساختمان، حاشیه‌های سقفی نصب، ماژول‌های گرمایش کمکی و موارد دیگر.

این سیستم های تهویه پشت بامی نه تنها ساده تر و هزینه کمتری برای نصب دارند بلکه آنها عملکرد انرژی و سطوح راحتی ساختمان را افزایش می دهند. AAA Heating and Cooling سیستم‌های HVAC پشت بامی و همچنین پمپ‌های حرارتی پشت بام را ارائه می‌دهد که برای کاهش هزینه‌های عملیاتی و بهبود کیفیت هوای داخلی طراحی شده‌اند.

از نصب تا تعمیر و نگهداری، AAA خدمات جامع HVAC را برای تمام نیازهای گرمایش و سرمایش شما ارائه می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر یا بازدید پروژه می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سیستم تهویه صنعتی

اهمیت سیستم پکیج یونیت

برای بیان اهمیت مزایای پکیج یونیت و استفاده از آن برای تهویه مطبوع در ساختمان های مسکونی و اداری لازم است مقایسه کوتاهی میان سیستم های تهویه مطبوع قدیمی و امروزی داشته باشیم.

واحدهای تهویه مطبوع یا خنک کننده هوا که در گذشته استفاده می شد شامل یک سیستم مرکزی با کانال کشی چندگانه بود که برای پوشش دهی تمام فضای ساختمان به کار می‌رفتند.

بسیاری از مدل های قدیمی تهویه مطبوع، کارایی لازم را نداشتند.خشی از مشکلاتی که در حوزه صرفه جویی در هزینه های انرژی، تهویه مناسب ساختمان و اتلاف انرژی برق مطرح می‌شد، برای سیستم های تهویه ای قدیمی وجود داشت.

با توجه به چالش های فوق، نسل جدیدی از انواع پکیج یونیت به عنوان سیستم های تهویه مطبوع مدرن به دنیای ساختمان معرفی شدند که با کارایی بالا، امکان تهویه کامل یک ساختمان را فراهم می‌آورند.

برای نصب پکیج یونیت در ساختمان به فضای کمتری نیاز است؛ همچنین با استفاده از این تجهیزات هزینه های ساختمان به طور قابل ملاحظه‌ای کاهش پیدا می‌کند.

با خرید و نصب این سیستم های تهویه ای، حرارت و گرما را در فصل زمستان در کنار خنک کنندگی در فصل تابستان در یک واحد در اختیار خواهید داشت. خرید سیستم پکیج یونیت  از هر نظر مقرون به صرفه هستند.

مزایای انواع پکیج یونیت

  • اشغال فضای کم در ساختمان
  • تعمیرات و نگهداری ساده با هزینه کم
  • نصب و راه اندازی آسان
  • کاهش هزینه های ساختمان
  • انعطاف‌پذیری در نصب – قابلیت اطمینان
  • پوشش دهی یک فضای بزرگ


برای مشاوره تلفنی همین الان تماس بگیرید
تماس مستقیم با کارشناسان آر پی آسا
شماره گویا: ۰۲۱۲۸۴۲۴۳۷۴


با پرکردن فرم، در اولین فرصت کارشناسان آر پی آسا با شما ارتباط گرفته و راهنمایی های لازم را انجام دهند

اشغال فضای کم در ساختمان

یکی از مزایای انواع سیستم پکیج یونیت، عدم اشغال فضای زیاد در ساختمان است. اگر در آپارتمانی زندگی می‌کنید که فضای محدودی در اختیار دارید، لازم نیست از دستگاه های تهویه بزرگ استفاده کنید که مشکلات کمبود جا را برای شما ایجاد کند؛ کافیست یکی از مدل های این پکیج ها را خریداری کرده و در محل مناسب نصب کنید.

تولید روفتاپ پکیج

تعمیرات و نگهداری ساده با هزینه کم

انواع روفتاپ پکیج ها که در مجموعه آر.پی.آسا ارائه می شود، هزینه های سرمایشی و گرمایشی را کاهش می دهد و نیاز به تعمیرات و نگهداری را به حداقل می رساند. کار کردن با این سیستم ها بسیار ساده است. تکنسین هایی که برای بازرسی دستگاه یا احتمالاً تعویق قطعات مراجعه می کنند به راحتی می توانند به داخل دستگاه دسترسی داشته باشند.

نصب و راه اندازی آسان

نصب و راه اندازی انواع روفتاپ در محل مورد نظر به راحتی و در کمترین زمان امکان پذیر است. قیمت نصب این تجهیزات نیز بسیار ارزان تر از سایر سیستم ها می باشد.تنها مشکلی که در این خصوص می‌توان به عنوان یک مسئله جدی به آن نگاه کرد، مسئله خوردگی انواع پکیج یونیت ها در محیط هایی است که رطوبت بالایی دارند. در این حالت، استفاده از رنگ و پوشش مناسب می تواند اثرات مخرب را حذف کند.

کاهش هزینه های ساختمان

نصب سیستم پکیج یونیت در ساختمان، افزایش بهره ‌وری انرژی و کاهش صورت حساب های ماهانه بخش انرژی را در پی دارد. با استفاده از این دستگاه، هزینه های ماهانه برق ساختمان ۱۵ تا ۲۵ درصد کاهش پیدا می کند.

انعطاف‌پذیری و  قابلیت اطمینان

یکی دیگر از مزایای انواع پکیج یونیت استفاده چند منظوره از آن برای واحدهای ساختمانی است. سیستم های گرمایشی و سرمایشی به همراه تهویه مطبوع در یک دستگاه ،کنار یکدیگر مورد استفاده قرار می گیرند.

پوشش دهی یک فضای بزرگ

انواع روفتاپ پکیج قادر است از نظر سرمایشی و گرمایشی یک فضای گسترده را تحت پوشش قرار دهد؛ حتی اگر فضای مورد نظر شما یک انبار، نمایشگاه یا سالن همایش باشد.

بهبود عملکرد انرژی

سیستم‌ پکیج یونیت  پشت بامی دارای ویژگی‌های صرفه‌جویی در مصرف انرژی یا گزینه‌هایی هستند که می‌توانید برای بهبود عملکرد آن اضافه کنید. برای مثال، آنهایی که دارای کنترل‌های حجم هوای متغیر هستند، با برآوردن نیازهای جریان هوا با سرعت‌های مشابه فن، در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌کنند.

کنترل‌های صرفه‌جویی، مانند دمپرها، وقتی دمای بیرون اجازه می‌دهد، از هوای بیرون برای خنک کردن ساختمان استفاده می‌کنند. در طول تابستان، چرخ‌های حرارتی یا چرخ‌های بازیابی انرژی، بار سیستم خنک‌کننده را با انتقال گرما و رطوبت در جریان هوای تامین‌کننده به جریان هوای خنک‌تر و خشک‌تر در اگزوز کاهش می‌دهند.

با استفاده از ترموستات های قابل برنامه ریزی در ساختمان، می توانید عملکرد سیستم تهویه مطبوع را با توجه به تغییرات فصلی و زمان بندی تنظیم کنید.

قیمت روفتاپ پکیج

قیمت پکیج یونیت (پارامترها)

  • برند تولید کننده
  • جنس قطعات به کار رفته
  • ظرفیت دستگاه
  • نوع کاربری
  • مدل دستگاه

جهت مشاوره خرید دستگاه و همچنین استعلام قیمت با کارشناسان مجموعه تهویه آر.پی.آسا در ارتباط باشید.


برای مشاوره تلفنی همین الان تماس بگیرید
تماس مستقیم با کارشناسان آر پی آسا
شماره گویا: ۰۲۱۲۸۴۲۴۳۷۴


با پرکردن فرم، در اولین فرصت کارشناسان آر پی آسا با شما ارتباط گرفته و راهنمایی های لازم را انجام دهند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.