قیمت سیستم تهویه هوا از تولید کننده

0

سیستم تهویه هوا یکی از ضروری ترین دستگاه ها برای خانه و محل کار شماست. با استفاده از سیستم تهویه هوا سلامتی شما بالا می رود و راحت تر زندگی می کنید. قبل از هرچیز باید انواع سیستم تهویه هوا را بشناسید. قیمت سیستم تهویه  هوا نیز در طرح ها و مدل های گوناگون، با یکدیگر متفاوت است.

تهویه هوا موضوع مهم و تاثیر گذاری محسوب می شود. امروزه با توجه به آلودگی هوا در بیشتر  شهرهای بزرگ تهویه هوا از اهمیت بیشتری برخوردار است.


برای مشاوره تلفنی همین الان تماس بگیرید
تماس مستقیم با کارشناسان آر پی آسا
شماره گویا: ۰۲۱۲۸۴۲۴۳۷۴


با پرکردن فرم، در اولین فرصت کارشناسان آر پی آسا با شما ارتباط گرفته و راهنمایی های لازم را انجام دهند

عدم وجود تهویه ی مناسب برای سالمندان، کودکان و افرادی که به آلرژی یا بیماری های تنفسی مبتلا هستند امری ضروری محسوب می شود، با ما همراه باشید تا در ادامه شما را با سیستم تهویه هوا و قیمت سیستم تهویه هوا آشنا کنیم.

قیمت سیستم تهویه هوا از تولید کننده

انواع سیستم تهویه هوا

قبل از هرچیز خوب است که درباره ی انواع سیستم تهویه هوا اطلاعاتی بدست آورید تا با کارایی و نقاط ضعف هر کدام از آن ها آشنا شوید و بر اساس آن یک سیستم تهویه هوای مناسب را برای خود انتخاب کنید.

مدل های تهویه مطبوع

  1. تبخیری
  2. تبریدی
  •  تهویه هوا پنجره: این نوع برای خنک کردن یک اتاق طراحی شده است. در این تهویه مطبوع تمام اجزاء، یعنی کمپرسور، کندانسور، شیر توسعه یا کویل، اواپراتور و کویل خنک کننده در یک جعبه بسته می شوند. این دستگاه در پنجره قرار داده می شود. اگر بخواهید یک اتاق را خنک کنید، این گزینه ارزان ترین محسوب می شود.
  •  تهویه مطبوع اسپیلت: این واحد شامل دو بخش است: فضای باز، که کمپرسور، کندانسور و شیر توسعه را در خود جای می دهد. و داخلی، که از سیم پیچ اواپراتور و فن خنک کننده تشکیل شده است. تهویه مطبوع اسپیلت می تواند برای خنک کردن یک یا دو اتاق استفاده شود.
  • تهویه مطبوع مرکزی: این واحد عمدتا برای خنک سازی ساختمان های بزرگ، خانه ها، دفاتر، کل هتل ها، کارخانه ها و غیره استفاده می شود.
  • سیستم تهویه مطبوع مرکزی شامل یک کمپرسور بزرگ است که توانایی تولید صدها تن تهویه مطبوع را دارد. اگر یک منطقه بزرگ برای خنک شدن داشته باشید، تهویه مطبوع مرکزی ممکن است تنها راه برای شما باشد.

برخی دستگاه های تهویه هوا

  • چیلرها
  • هواساز
  • پکیج یونیت
  • زنت

تهویه مطبوع و چیلر


برای مشاوره تلفنی همین الان تماس بگیرید
تماس مستقیم با کارشناسان آر پی آسا
شماره گویا: ۰۲۱۲۸۴۲۴۳۷۴


با پرکردن فرم، در اولین فرصت کارشناسان آر پی آسا با شما ارتباط گرفته و راهنمایی های لازم را انجام دهند

تهویه مطبوع و چیلر دو نوع سیستم خنک کننده هستند که دهه هاست مورد استفاده قرار می گیرند. تفاوت اصلی این دو در این است که تهویه مطبوع برای خنک کردن یک اتاق یا یک ساختمان طراحی شده است، در حالی که چیلرها برای خنک کردن یک منطقه خاص مانند یک کارخانه صنعتی طراحی شده اند.

تهویه مطبوع: واحدهای تهویه مطبوع، همچنین به عنوان واحدهای AC شناخته می شوند، از اواخر دهه ۱۸۰۰ وجود داشته اند. آنها با کشیدن هوای گرم از داخل اتاق یا ساختمان و رها کردن آن به بیرون از طریق دریچه ها کار می کنند. در این فرآیند هوای سرد ایجاد می شود که سپس در اتاق یا ساختمان به گردش در می آید.

چیلر: چیلرها گرما را از یک منبع خارجی دریافت می‌کنند و از این گرما برای تولید آب سرد استفاده می‌کنند که از طریق لوله‌ها به نقاط مختلف کارخانه منتقل می‌شود، جایی که برای خنک نگه داشتن چیزها در حین کار آنها لازم است.

فروش چیلر تراکمی هوا خنک اسکرال

چیلر چیست؟

چیلر یک دستگاه مکانیکی است که با سیستم HVAC تجاری شما برای خنک کردن هوای داخل کار می کند. به طور کلی، چیلر گرمای داخلی را به یک مکان خارجی منتقل می کند. گرما از چند منبع مانند انرژی خورشیدی که در قسمت بیرونی ساختمان فرو می ریزد می آید. ساکنان ساختمان – و تجهیزاتی که استفاده می کنند – همچنین می توانند دمای هوا را افزایش دهند.

یک سیستم HVAC هوا را خنک می کند و آن را در دمای راحت نگه می دارد. در فضاهای تجاری بزرگ، چیلر به حداکثر رساندن فرآیند تهویه مطبوع کمک می کند.

چیلر با تولید آب سرد (یا مایعات دیگر مانند محلول گلیکول) و حرکت آن در اطراف ساختمان کار می کند. این به نوبه خود باعث خنک شدن هوا می شود.

معمولا چیلرها در پشت بام یا زیرزمین قرار می گیرند. دستگاه گرمای اضافی را بین یک اواپراتور و یک کندانسور حرکت می دهد. اواپراتور آب یا محلول مبرد را سرد می کند. یک پمپ آب خنک شده را به اطراف ساختمان می فرستد و در حین حرکت گرما را جمع آوری می کند.

آن گرمای اضافی سپس به فضای باز آزاد می شود. انتقال حرارت ممکن است توسط برج های خنک کننده، که به سادگی گرما را در هوای بیرون آزاد می کنند، یا توسط یک فن که در سیم پیچ های خنک کننده می دمد، تسهیل شود.

قیمت سیستم تهویه هوا

قیمت سیستم تهویه هوا در مدل های مختلف متفاوت بوده و باید براساس مدلی که با محل مورد نظر شما هماهنگی داشته باشد، سیستم تهویه مطبوع خود را انتخاب کنید.

قیمت سیستم تهویه مطبوع در مدل ها و مارک های مختلف نیز با یکدیگر تفاوت اساسی دارد. مطمئن شوید که قبل از خرید سیستم تهویه مطبوع با یک کارشناس حرفه ای صحبت کنید و در مورد فضایی که قرار است از سیستم در آن استفاده کنید، تعداد اتاق ها و آب و هوای محل مورد نظر خود نیز اطلاعاتی را در اختیار کارشناس قرار دهید.


برای مشاوره تلفنی همین الان تماس بگیرید
تماس مستقیم با کارشناسان آر پی آسا
شماره گویا: ۰۲۱۲۸۴۲۴۳۷۴


با پرکردن فرم، در اولین فرصت کارشناسان آر پی آسا با شما ارتباط گرفته و راهنمایی های لازم را انجام دهند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.