خرید بویلر صنعتی از تولید کننده

0

خرید بویلر صنعتی ، امروزه یکی از نیازهای اساسی صنایع است. بویلرها تجهیزات حیاتی در صنایع تولید کننده محسوب می شوند. در دسترس بودن آب داغ مورد نیاز برای تمامی قسمت ها، مهم ترین مزیت خرید بویلر صنعتی محسوب می شود. بویلرها بر اساس نوع عملکرد و سوخت احتراقی به دسته های مختلف تقسیم بندی می شوند.انواع بویلر صنعتی، کاربردهای وسیعی در صنایع و حتی ساختمان های غیر صنعتی را تحت پوشش قرار می دهد.

خرید بویلر صنعتی


برای مشاوره تلفنی همین الان تماس بگیرید
تماس مستقیم با کارشناسان آر پی آسا
شماره گویا: ۰۲۱۲۸۴۲۴۳۷۴


با پرکردن فرم، در اولین فرصت کارشناسان آر پی آسا با شما ارتباط گرفته و راهنمایی های لازم را انجام دهند

بویلر چیست

یک بویلر (Boiler) عبارت است از یک مخزن سربسته که می‌تواند آب و سایر سیالات را حرارت داده و به بخار تبدیل کند. بخار تولید شده در بویلرها به ویژه بویلرهای صنعتی در دمای بسیار بالا تولید می شود، بنابراین، این فرایند، یک فرآیند تولید سوپربخار تلقی می‌شود. احتراق در داخل بویلرهای صنعتی تحت فشار یا تحت خلاء انجام می‌گیرد. انواع بویلرهای صنعتی را می‌توان نوعی مبدل حرارتی پوسته و لوله محسوب کرد، به همین دلیل است که خرید بویلر صنعتی برای تمام مدیران صنایع و کارخانه ها در اولویت خرید تجهیزات پیشرفته قرار دارد.

بویلر های صنعتی یا دیگ بخار عبارت است از یکی از تجهیزات صنعتی شامل یک مخزن استوانه ای شکل با حجم زیاد که با استفاده از حرارت و تبادل گرما، موجب گرم شدن آب می شود. یک دیگ بخار در شرایط فشاری مختلف کار می کند و بسته به اینکه بویلرهای صنعتی در چه مدل هایی ساخته شده اند، فشار استاندارد برای هر بویلر تعریف می شود.بویلرهای صنعتی می توانند در فشار کم، فشار متوسط یا فشار فوق‌العاده بالا کار کند؛ حداکثر فشار برای بویلرها در فشار بالا، تقریباً ۲۰۰۰ کیلو پاسکال معرفی شده است.

خرید بویلر صنعتی

انواع بویلر

  1. بویلر آبگرم
  2. بویلر بخار
  3. بویلر روغن داغ

طبقه بندی دیگ بخار بر اساس موقعیت آب و گازهای داغ

  • فایرتیوب
  • واترتیوب

 طبقه بندی انواع دیگ بخار بر اساس موقعیت پوسته

  • عمودی
  • افقی

خرید بویلر صنعتی

طبقه بندی انواع بویلر بر اساس  وضعیت دیگ بخار

  • احتراق داخلی
  • احتراق خارجی


برای مشاوره تلفنی همین الان تماس بگیرید
تماس مستقیم با کارشناسان آر پی آسا
شماره گویا: ۰۲۱۲۸۴۲۴۳۷۴


با پرکردن فرم، در اولین فرصت کارشناسان آر پی آسا با شما ارتباط گرفته و راهنمایی های لازم را انجام دهند

خرید بویلر صنعتی

طبقه بندی دیگ بخار بر اساس فشار

  • فشار کم
  • فشار زیاد

طبقه بندی بویلر بر اساس گردش سیالات

  • گردش طبیعی
  • گردش بر اساس اعمال نیرو

طبقه بندی بر اساس کاربرد بویلرها

  • متحرک
  • ثابت

خرید بویلر صنعتی

طبقه بندی بر اساس درام

  • تک درام
  • چند درام

طبقه بندی بر اساس کوره

  • کوره یکتایی
  • کوره های دوگانه

طبقه بندی دیگ بخار بر اساس سوخت

  • سوخت جامد
  • سوخت مایع
  • سوخت های گازی

 

ارتباط راندمان کاری و بویلر باکیفیت

در انواع بویلرهای صنعتی که چندین تن وزن دارند، فرآیند انتقال حرارت به طرز موثری انجام می گیرد. خرید بویلر صنعتی که از بهترین و مرغوب ترین متریال فولادی ساخته شده است راندمان فرآیندهای مختلف در صنعت را تا حد چشمگیری افزایش می دهد؛ به این مفهوم که آب داغ مورد نیاز و بخار آب داغ لازم برای بسیاری از فرآیندهای صنعتی همواره و در هر لحظه در دسترس دستگاه ها خواهد بود.

خرید بویلر صنعتی

تولید بویلر

در حال حاضر، شرکت ها و کارخانه های بسیاری در سطح جهان در حال تولید بویلر صنعتی هستند؛ به همین دلیل، اگر شما قصد دارید برای خرید بویلر صنعتی اقدام کنید پیشنهاد می کنیم برند های موجود در بازار را بررسی کنید. تصمیم گیری برای خرید این تجهیزات ایده‌آل صنعتی به طور مستقیم در رابطه با نوع کاربری و حجم بخار آب تولیدی درون بویلر می باشد.

خرید بویلر صنعتی

مزایای دیگ های باکیفیت

  • قیمت مناسب نسبت به کارایی قابل قبول دستگاه نسبت به دیگ های مشابه
  • دسترسی آسان به سطوح انتقال حرارتی جهت هرگونه بازرسی و سرویس
  • طراحی بر اساس استانداردهای روز دنیا
  • راندمان کاری بالا ، زیبایی در طراحی

اجزای تشکیل دهنده سیستم های بویلر بر اساس جریان حرکت آب و بخار

اجزای تشکیل دهنده بویلرهای صنعتی بر مبنای سیستم گردش آب و گردش بخار تعریف می شود. برای سیستم گردش آب در بویلر ها، دو دسته رایج شامل سیستم باز و سیستم بسته مطرح می‌شود و برای سیستم های گردش بخار به لوله های قوی نیاز است تا بخار را به مسیر مشخص هدایت کند. سیستم‌های کنترل کننده بخار شامل شیرهای کنترل و دریچه های خروجی فشار بخار می باشد.

خرید بویلر صنعتی

مکانیسم بویلر

خرید بویلر صنعتی یعنی خرید یک دیگ بخار و یا آبگرم که در نقش یک مبدل حرارتی عمل کرده و می تواند آب گرم یا بخار داغ را به عنوان سوخت در فرآیندهای صنعتی تأمین کند. بویلرها را می توان نوعی مبدل حرارتی محسوب کرد به همین دلیل می‌توان گفت مکانیسم عملکرد بویلرهای صنعتی بسیار به مکانیسم عملکرد مبدل حرارتی پوسته و شباهت دارد.دیگ بخار، حداکثر راندمان تبادل حرارت را میان دیواره بویلر و آب داخل مخزن فراهم می آورد و به همین منظور علاوه بر صرفه جویی در مصرف انرژی و سوخت، در کوتاهترین زمان، آب داغ مورد نیاز را فراهم می کند.

خرید بویلر صنعتی

عملکرد بویلر

در دیگ بخار یا بویلرها، تعداد زیادی لوله های مارپیچ تعبیه شده اند؛ بخار آب داغ در درون محوطه دیگ جریان دارد و آب سرد درون لوله ها جریان پیدا کرده و حرارت بین این دو از طریق دیواره های فولادی منتقل می شود. فرآیند انتقال حرارت با خرید بویلر صنعتی به طور کامل با بالاترین راندمان برای صنایع فراهم می شود. سیستم های سوختی در مورد انواع دیگ های بخار نیز با یکدیگر تفاوت دارد. به دلیل اینکه در حین عملیات تولید بخار، دما و فشار به طور شدید افزایش پیدا می کند، پایداری و ثبات دیگ های بخار از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. برای فرایند احتراق در بویلرهای صنعتی سوخت‌های جامد نظیر چوب، زغال، کک، سوخت‌های مایع نظیر LOD و روغن کوره و سوخت‌های گازی نظیر LPG، LNG و … به کار می روند.

برخی صنایع مورد نیاز

  • پالایشگاه ها
  • نیروگاه ها
  • کارخانه های تولید قطعات و ماشین آلات
  • صنایع ریلی و …

خرید بویلر صنعتی

بویلر در صنایع

انواع بویلر صنعتی با ظرفیت  تامین آب داغ برای واحدهای تولید کننده در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. تمام سیستم های یک کارخانه یا محوطه صنعتی در بخش ساختمان های تولیدی و غیر تولیدی، واکنش های شیمیایی، فرایندهای ساخت و ساز و غیره که به آب داغ نیاز دارند، آب مورد نیاز خود را از طریق بویلرهای صنعتی تامین می‌ کنند.

برخی دیگر از کاربرد بویلر صنعتی

  • صنایع پتروشیمی
  • پالایشگاه ها
  • تولید و فرآوری مواد غذایی
  • صنایع خوراک دام
  • صنایع نساجی
  • کارخانه کاغذ سازی
  • کارخانه تولید مصالح ساختمانی
  • ذوب فلزات و …

خرید بویلر صنعتی

برخی مزایای بویلر

  1. تامین آب داغ برای انجام فرآیندهای تولیدی
  2. فراهم کردن آب داغ برای تأمین انرژی برخی از ماشین آلات
  3. تامین آب مصرفی برای فرآوری برخی از محصولات در خط تولید
  4. تامین آب داغ برای از بین بردن میکروارگانیسم های مضر در مواد غذایی

بویلر در صنایع غذایی

یکی از کاربردهای مهم بویلرهای صنعتی، استفاده از آن در صنایع غذایی و مواد نوشیدنی می باشد. انواع دیگ های بخار با ظرفیت متفاوت و تامین آب داغ، به منظور خشک کردن مواد غذایی، تامین بخار داغ و حرارت لازم در بسته بندی مواد غذایی، از بین بردن خطرات میکروبیولوژیکی در مواد غذایی، بسته بندی و فرآوری گوشت،  فرآوری سبزیجات  و غیره مورد استفاده قرار می گیرند.

سوخت انواع بویلر صنعتی

  1. زغال
  2. گاز طبیعی
  3. روغن های سوختی و سوخت زیستی یا بیومَس می باشد.

خرید بویلر صنعتی

خرید بویلر صنعتی

خرید بویلر صنعتی برابر است با برنامه ریزی برای در اختیار داشتن حجم قابل توجهی از سیال گازی در دمای بالا و همچنین آب داغ در فشار و دمای بالا که در قسمت های مختلف یک صنعت به جریان در می آیند. در این میان، آن دسته از بویلرها موفق تر خواهند بود که بتوانند بیشترین بازدهی و راندمان کار را در فرآیند انتقال گرما به نمایش بگذارد.

یکی از نکات مهم در خرید دیگ های صنعتی، قیمت این تجهیزات است. با توجه به اینکه این دستگاه ها در مدل های مختلف و با ظرفیت های متفاوت در بازار وجود دارند، قیمت بویلر صنعتی تحت تأثیر مدل دستگاه متغیر است.انواع دیگ بخار که ظرفیت تامین آب داغ بیشتر را دارند و در فشار فوق‌ العاده بالا کار می کنند، از ورق های فولادی بسیار مقاوم ساخته شده و در نتیجه قیمت بالاتری دارند. شرکت های مختلفی در حوزه طراحی و ساخت انواع بویلرهای صنعتی فعالیت می کنند؛ شهرت یک برند می تواند قیمت این تجهیزات را تحت تاثیر قرار دهد.

خرید بویلر صنعتی

نوع بویلر ظرفیت KCAL/hr قیمت
دیگ آبگرم از ۹۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰۰ استعلام شود
دیگ آبگرم از ۵۰۰۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰۰ استعلام شود
دیگ آبگرم از ۱۰۰۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰۰۰ استعلام شود
دیگ آبگرم از ۵۰۰۰۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰۰۰ استعلام شود
دیگ آبگرم از ۱۰۰۰۰۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰۰۰۰ استعلام شود
دیگ آبگرم از ۱۵۰۰۰۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰۰۰۰ استعلام شود
دیگ آبگرم از ۲۰۰۰۰۰۰۰ تا ۲۵۰۰۰۰۰۰ استعلام شود
دیگ آبگرم از ۲۵۰۰۰۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰۰۰۰ استعلام شود

قیمت خرید بویلر صنعتی

هنگام خرید بویلر صنعتی پیشنهاد می کنیم موارد شرایط عملیاتی بویلر را به دقت مورد نظر قرار داده و مواردی را که انتظار دارید با کارشناسان فروش تهویه آران انرژی در میان بگذارید. این مجموعه آماده ارائه راهنمایی های لازم در خصوص خرید و قیمت بویلر صنعتی به مشتریان عزیز می باشد.قیمت خرید بویلر صنعتی به طور مستقیم به متریال فولادی که در حقیقت، همان ورق های فولادی مقاوم در برابر فشار و دمای بالا هستند بستگی دارد. کارشناسان ما جهت مشاوره مناسب ترین بویلر منحصر به هر پروژه خاص و فروش انواع بویلر همراه با برند معتبر و راندمان کاری بالا در خدمت مشتریان گرامی می باشند.

خرید بویلر صنعتی


برای مشاوره تلفنی همین الان تماس بگیرید
تماس مستقیم با کارشناسان آر پی آسا
شماره گویا: ۰۲۱۲۸۴۲۴۳۷۴


با پرکردن فرم، در اولین فرصت کارشناسان آر پی آسا با شما ارتباط گرفته و راهنمایی های لازم را انجام دهند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.