خرید سیستم تهویه مطبوع (HVAC) و مزایای آن

0

سیستم تهویه HVAC یک سیستم پیشرفته در ساختمان ها است که می تواند کارهای تهویه و گرما را انجام دهد درواقع خرید سیستم تهویه HVAC  شما را از خرید وسایل گرمایشی بی نیاز می کند. علاوه بر این شما هوایی بدون بوهای نامطلوب و باکتری را تجربه خواهید کرد. این سیستم با کالیبراسیون به موقع برای مدت طولانی اثر بخش خواهد بود.

خرید سیستم تهویه مطبوع (HVAC)


برای مشاوره تلفنی همین الان تماس بگیرید
تماس مستقیم با کارشناسان آر پی آسا
شماره گویا: ۰۲۱۲۸۴۲۴۳۷۴


با پرکردن فرم، در اولین فرصت کارشناسان آر پی آسا با شما ارتباط گرفته و راهنمایی های لازم را انجام دهند

برخی سیستم های تهویه مطبوع


برای مشاوره تلفنی همین الان تماس بگیرید
تماس مستقیم با کارشناسان آر پی آسا
شماره گویا: ۰۲۱۲۸۴۲۴۳۷۴


با پرکردن فرم، در اولین فرصت کارشناسان آر پی آسا با شما ارتباط گرفته و راهنمایی های لازم را انجام دهند

  • روف تاپ پکیج
  • چیلر تراکمی و جذبی
  • مینی چیلر
  • فن کویل
  • بویلر
  • اگزاست فن
  • یونیت هیتر و غیره

HVAC چیست

HVAC در واقع مخفف Heating, Ventilating and Air Conditioning است و به معنای سیستمی است که می تواند تهویه مطبوع و گرما را برای شما به ارمغان آورد.

مواردی که باید درمورد سیستم HVAC بدانید؟

سیستم  تهویه هوا قطعات ضروری هر کسب و کار و محل اقامت هستند به خصوص اگر خانه یا دفترکاری را در نظر داشته باشید که با تاکید بر بهره وری انرژی ساخته شده باشد. یک سیستم کامل می تواند بسیار موثر باشد، هم هزینه و هم انرژی را به میزان قابل توجهی کاهش خواهد داد.  یعنی اگر در ابتدا برای این تجهیزات هزینه زیادی صرف کنید ولی در آینده نتایج آن را خواهید داد.

در واقع HVAC یک سیستم پیشرفته است که تمام کارهای مربوط به هوای مطبوع در خانه را برای شما انجام خواهد داد و دیگر نیازی به داشتن چند سیستم به طور همزمان نخواهید داشت. لازم به ذکر است که این سیستم مدرن کار پاک سازی هوا را نیز برای شما انجام می دهد.

هزینه چیلر خانگی

مزایای سیستم های HVAC چیست؟

این سیستم ها به بهبود کیفیت هوای داخل محیط کمک می کنند. بر اساس EPA، کیفیت هوای داخل ساختمان ۲ تا ۵ برابر بدتر از هوای بیرون است. این عمدتاً به این دلیل است که جریان هوا در داخل خانه نسبت به هوای بیرون ازدحام بیشتری دارد. هوای آلوده در محیط می تواند باعث مشکلات سلامتی مانند آلرژی و سرما شود.

یک سیستم HVAC این کار را با تبادل مداوم هوای داخل با هوای تازه و فیلتر شده بیرون انجام می دهد. این سیستم ها به حفظ انرژی کمک می کنند. در حالی که ممکن است سرمایه گذاری اولیه برای دستیابی به یک سیستم HVAC زیاد به نظر برسد، شما می توانید هر ماه به مزایای صرفه جویی در انرژی توجه کنید.

از آنجایی که یک سیستم HVAC شامل سرمایش و گرمایش در یک واحد می شود، در زمان نصب، فضا، هزینه ها و مصرف برق صرفه جویی می کند. یک سیستم تهویه مطبوع تضمین می کند که رطوبت داخلی شما به خوبی تنظیم و سازگار است. این کار را با کشیدن هوای گرم و مرطوب به بیرون انجام می دهد و هوای خشک و خنک را به داخل خانه می فرستد.

گرمایش با سیستم HVAC

گرمایش اغلب توسط بخاری یا هیتر در ساختمان های مسکونی انجام می شود. برای بخاری های قدیمی سیستم لوله برای رساندن گاز و حتی یک مجرا برای خروج دود ضروری است. اما در این سیستم، سیستم گرمایش را می توان به سیستم آب خانه متصل کرد و آب گرم برای حمام را می توان از همان دستگاه تامین کرد.

تهویه ی هوا با HVAC

یک سیستم HVAC می تواند همه ی آن چیزی که از تهویه هوا انتظار دارید را برای شما انجام دهد. به عنوان مثال بوی های نامطلوب را خارج کرده و باکتری ها موجود در فضا را نیز به خارج از خانه خواهد فرستاد. حتی سیستم تهویه قادر است رطوبت را نیز در کنترل خود در آورد و به این ترتیب هوایی مطبوع را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

پارامترهای قیمت سیستم نهویه

  • نوع دستگاه
  • مدل دستگاه
  • نوسانات ارزی
  • برند تولید کننده
  • ظرفیت سرمایشی و گرمایشی

هواساز هایژنیک و معمولی

تولید کننده تهویه مطبوع

صنعت تهویه مطبوع در راستای تغییرات و تحولات فناوری ها اخیراً سیستم‌ های جدید را به بازار ارائه نموده است. انواع پکیج یونیت ها که هم به صورت سیستم گرمایشی و هم در قالب سیستم سرمایشی برای ساختمان عمل می کنند، نسل جدیدی از سیستم های تهویه ساختمان ها هستند.

از این تجهیزات برای انواع ساختمان ها بسته به نوع کاربری آن می توان استفاده کرد. شرکت های تولید کننده تهویه مطبوع در راستای ارائه محصولات مرغوب و به روز، موظف است تمامی استانداردهای تهویه و کیفیت هوا را برای دستگاهها تأمین کند.

انواع دستگاه های تهویه مطبوع

  1. دستگاه های تهویه آب و هوا
  2. تهویه تمام هوا
  3. تهویه تمام آب

خرید سیستم تهویه مطبوع (HVAC)

در حقیقت با خرید سیستم HVAC همه چیز را یک جا در یک سیستم خواهید داشت، بنابراین شاید وقت این فرا رسیده باشد که سیستم های قدیمی خود را دور بیاندازید و یک سیستم پیشرفته با بهروی و کارایی بالا را تهیه کنید. به یاد داشته باشید که این سیستم با کالیبراسیون به موقع می تواند بیشترین کارایی را داشته باشد و برای محیط های بزرگ نیز بسیار مناسب است.


برای مشاوره تلفنی همین الان تماس بگیرید
تماس مستقیم با کارشناسان آر پی آسا
شماره گویا: ۰۲۱۲۸۴۲۴۳۷۴


با پرکردن فرم، در اولین فرصت کارشناسان آر پی آسا با شما ارتباط گرفته و راهنمایی های لازم را انجام دهند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.