بروزترین قیمت بویلر در بازار کشور

1

بویلر دستگاهی است که برای تولید بخار مورد استفاده قرار می گیرد این دستگاه امروزه در صنایع گوناگونی مورد استفاده قرار گرفته است . بویلرها با توجه به انواع گوناگونی که دارند قیمت های متفاوتی را برای خریداران پیشنهاد می کنند . در حالت کلی قیمت بویلر با توجه به کاربردشان بسیار متناسب است.


برای مشاوره تلفنی همین الان تماس بگیرید
تماس مستقیم با کارشناسان آر پی آسا
شماره گویا: ۰۲۱۲۸۴۲۴۳۷۴


با پرکردن فرم، در اولین فرصت کارشناسان آر پی آسا با شما ارتباط گرفته و راهنمایی های لازم را انجام دهند

قیمت بویلر


برای مشاوره تلفنی همین الان تماس بگیرید
تماس مستقیم با کارشناسان آر پی آسا
شماره گویا: ۰۲۱۲۸۴۲۴۳۷۴


با پرکردن فرم، در اولین فرصت کارشناسان آر پی آسا با شما ارتباط گرفته و راهنمایی های لازم را انجام دهند

بویلر چیست ؟

بویلر یا معادل فارسی آن دیگ بخار دستگاهی است که بخار آب مورد نیاز برای مصارف گوناگون با استفاده از سوخت های ویژه در داخل مخزن این دستگاه ایجاد می شود. دیگ های بخار با توجه به نوع جنس یا کاربرد و عملکرد به انواع مختلفی طبقه بندی می شوند. مهمترین عاملی که در ساخت جنس بویلر باید مد نظر بگیرد این است که سطوح داخلی آن به گونه ای باشد که در برابر زنگ زدگی و فرسایش مقاومت خوبی داشته باشد.

انواع بویلر

  1. دیگ بخار
  2. دیگ آبگرم
  3. دیگ روغن داغ

قیمت بویلر

انواع دیگ ها از نظر جنس

  1. چدن
  2. فولاد

شرح بویلرها

معمولا چدن و فولاد جزو پرکاربرد ترین مواد اولیه برای ساخت بویلر ها در نظر گرفته می شود. با توجه به محدودیت بویلر های چدنی برای ایجاد بخار در فشار های بالا امروز اکثر بویلر ها از جنس فولاد هستند. اختراع بویلر ها که به عنوان ماشین بخار همواره نقش قابل ملاحظه ای در طول تاریخ داشته است؛ زیرا بویلرها به عنوان دستگاهی ویژه ای برای تولید انرژی بوده که تحول عظیمی بعد از انقلاب صنعتی ایجاد کرده است. انرژی تولید شده با استفاده از بویلر ها به ویژه با استفاده از انرژی به دست آمده از نیروی آب و باد بسیار قابل توجه است.

قیمت بویلر

انواع بویلراز نظر کاربرد

  1. بویلر های لوله آبی
  2. بویلر های لوله آتشی

شرح کاربرد بویلرها

همانطور که در قسمت بالا گفته شد طبقه بندی بویلر ها براساس کاربرد و ظرفیت آن ها وسیع است. قسمت داخلی بویلر ها را دو بخش اساسی تشکیل داده که یکی از این بخش ها آب و د دیگری گرمای مورد نظر تعبیه می گردد؛ و بخار آب مورد نیاز طی انتقال گرما از موتور های حرارتی حاصل گردیده و بخار آب مورد نیاز بدست می آید. در اینجا اطلاعاتی در مورد دو دسته از بویلر ها پر کاربرد مطرح شده است. این بویلر ها از نظر عملکرد با هم متفاوت بوده و کارشناسان معمولا با توجه به نیاز های موجود می توانند مناسب ترین بویلر ها را انتخاب کنند.

قیمت بویلر

بویلر های لوله آبی

بویلرهای لوله آبی مزیت های ویژه ای دارند از جمله آن که ظرفیت آن ها قابل افزایش بوده و همین امر استفاده آن ها را محبوب تر ساخته است. ابعاد کوچکتر این نوع بویلر ها امروزه در پتروشیمی مورد استفاده قرار می گیرد ولی ابعاد های بزرگ آن ها به گونه ای که توانایی تولید بخار آب نیم تن در ثانیه برای مصارف گوناگون اهمیت پیدا کرده است.

مزیت اصلی بویلرهای لوله آبی

مزیت های اصلی بویلر های لوله آبی این است که تنش موجود بر اساس فشار های بالا به طور کامل در این گونه بویلر ها مهار می گردد و همین امر فاجعه های زیان بار ناشی از انفجار آن ها در اثر سوانح گوناگون را به شدت کاهش داده است. قیمت بویلر های لوله آبی در مقایسه با قیمت بویلر های لوله آتشی بیشتر بوده ولی مزیت آن ها همواره دلیل اصلی محبوبیت این نوع دستگاه ها گردیده است.

قیمت بویلر

بویلر های لوله آتشی

بویلر های لوله آتشی از جمله مهمترین بویلرهایی هستند که قبل از استفاده به ویژه مورد بررسی و آزمایش قرار می گیرند.

اجزای مهم بویلر لوله آتشی

  • بدنه
  • لوله های برگشت
  • اتاقک های برگشت

کاربرد بویلر

  • گرمایش فضا
  • گرمایش آب
  • لوکوموتیورانی
  • بیمارستان ها
  • گلخانه
  • نیروگاه ها
  • پالایشگاه ها
  • صنایع غذایی و …

قیمت بویلر

شرح کاربرد بویلرها

بویلر ها کاربرد های گوناگونی در صنعت دارند. ولی عمده استفاده ی آن ها تولید گرمایش مورد نیاز برای بخش های گوناگون است. امروزه در صنایع غذایی و گلخانه ها بویلر ها جزو پرکاربرد ترین دستگاه ها می باشد. البته ناگفته نماند که بویلر ها علاوه بر اینکه به عنوان دستگاه گرمایشی در نظر گرفته می شود به عنوان تمیز کننده و ضد عفونی کننده نیز مورد استفاده است که بسیاری از بیمارستان ها و رستوران ها از این کاربرد بویلر ها بهره مند هستند. نیروی محرکه ی حاصل از بویلر ها نیز به عنوان مولد الکتریسیته در نظر گرفته می شود که پالایشگاه های مختلف از بویلر های گوناگون برای به دست آوردن الکتریسیته مجهز شده اند.

قیمت بویلر

در صنایع گوناگون از جمله ماشین آلات بویلر ها نقش اساسی برای چرب زدایی قطعات گوناگون دارند. با توجه به پیشرفت تکنولوژی سازندگان بویلر ها در صدد هستند که با افزایش ظرفیت و همچنین کارایی بهتر این دستگاه ها اهمیت و ویژگی های آن ها را ارتقا دهند. طبق پیش بینی های لازم در سال های آتی احتمال افزایش فروش بویلر ها وجود دارد ولی بهتر است بدانید سوخت به کار رفته در بویلر ها از لحاظ مسائل زیست محیطی جزو مهمترین تردید ها در برابر کاربرد بویلر ها است. قیمت بویلر ها نیز با توجه به سوخت مصرفی درآن ها متغیر است.

قیمت بویلر

پارامترهای تعیین قیمت بویلر

  1. ظرفیت گرمایشی دستگاه
  2. جنس بدنه
  3. آلیاژ بکار رفته
  4. نوع و مدل بویلر
  5. برند سازنده دستگاه

قیمت بویلر

قیمت بویلر ها با توجه به کارایی و کاربرد آن ها متناسب بوده و معمولا قیمت بویلر ها به طور عمده به ظرفیت و انواع آنها وابسته است. برای به دست آوردن اطلاعات کامل در مورد قیمت بویلر ها می توانید با مراجعه حضوری یا سایت های آنلاین فروش این دستگاه ها اطلاعات کاملی را بدست آورید. قیمت بویلر ها البته با افزوده شدن ابزار های جانبی نیز افزایش می یابد. قبل از انتخاب و خرید بویلر  توصیه می شود با کارشناسان ما در این زمینه مشاوره بگیرید. با مشخص کردن بازه ای از قیمت بویلر مد نظر و محل استفاده معمولا متخصصان در این زمینه می توانند ایده های مفیدی را داشته باشند. امید است اطلاعات یاد شده مفید و آموزنده باشد.

نوع بویلر ظرفیت KCAL/hr قیمت
دیگ آبگرم از ۹۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰۰ استعلام شود
دیگ آبگرم از ۵۰۰۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰۰ استعلام شود
دیگ آبگرم از ۱۰۰۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰۰۰ استعلام شود
دیگ آبگرم از ۵۰۰۰۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰۰۰ استعلام شود
دیگ آبگرم از ۱۰۰۰۰۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰۰۰۰ استعلام شود
دیگ آبگرم از ۱۵۰۰۰۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰۰۰۰ استعلام شود
دیگ آبگرم از ۲۰۰۰۰۰۰۰ تا ۲۵۰۰۰۰۰۰ استعلام شود
دیگ آبگرم از ۲۵۰۰۰۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰۰۰۰ استعلام شود

قیمت بویلر


برای مشاوره تلفنی همین الان تماس بگیرید
تماس مستقیم با کارشناسان آر پی آسا
شماره گویا: ۰۲۱۲۸۴۲۴۳۷۴


با پرکردن فرم، در اولین فرصت کارشناسان آر پی آسا با شما ارتباط گرفته و راهنمایی های لازم را انجام دهند

1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    بسیار علی ومفید باتوجه به اینکه در برجهای یاس در دریاچه چیتگر از این نوع بویلر دارم لطف کنید نقشه مدار برق تابلو و کنتلرها ان را چطوری تهیه کنم
    باتشکر سید کامران کریمیان۰۹۱۲۱۸۸۸۰۱۷

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.