قیمت مینی چیلر ال جی در بازار ایران

0

مینی چیلرها از انواع جدید سیستم های تهویه مطبوع هستند که از طریق خنک کردن آب باعث تزریق سرما به خانه ی شما می شوند. مینی چیلر ها براساس سیستم تبرید کار می کنند و می توانید آن ها را در پشت بام نصب کنید. قیمت مینی چیلر ال جی نیز بسیار مقرون به صرفه است.

مینی چیلر دستگاه سرد کننده ای است که در اماکن مسکونی، اداری و تجاری و … مورد استفاده قرار می گیرد و نیاز به موتورخانه ندارد و دارای ظرفیت کمتر و ابعاد کوچکتر نسبت به انواع دیگر است. برای استعلام لیست قیمت مینی چیلر به نمایندگی ها یا سایت های معتبر مراجعه نمایید.


برای مشاوره تلفنی همین الان تماس بگیرید
تماس مستقیم با کارشناسان آر پی آسا
شماره گویا: ۰۲۱۲۸۴۲۴۳۷۴


با پرکردن فرم، در اولین فرصت کارشناسان آر پی آسا با شما ارتباط گرفته و راهنمایی های لازم را انجام دهند

قیمت مینی چیلر ال جی در بازار ایران

مینی چیلر چیست و قیمت مینی چیلر ال جی

فصل تابستان نیاز به وسایل خنک کننده دارد که بتوان بوسیله ی آن دما را کنترل کرد و به حد قابل قبول در آورد. عدم وجود تهویه مناسب چه در فصل تابستان و چه در فصل زمستان باعث اذیت و آزار همه می شود. چیلر ها و مینی چیلرها از محصولات تهویه مطبوع هستند که باعث سرد شدن آب می شوند و از این طریق روند سرما بخشیدن به خانه و ساختمان شما را تسریع می کنند. مینی چیلر ال جی یکی از برندهای شناخته شده است، با ما همراه باشید تا اطلاعاتی درباره ی قیمت مینی چیلر ال جی در اختیار شما قرار دهیم.

مینی چیلرها دارای عملکرد و کارایی بسیار مناسب بوده و در انواع تکفاز و سه فاز و طبق استانداردهای لازم تولید می شود همچنین دارای ظرفیت هایی متنوع می باشد. ابعاد مینی چیلر ۵ تن ۱۰۰* ۱۰۰* ۱۲۰ سانتی متر می باشد که دارای فیلتر برای جذب بهتر رطوبت و از ورق گالوانیزه با ضخامت مناسب ساخته می شود و مزیت هایی مانند: هزینه تعمیر و نگهداری پایین، دو فصل بودن سیستم، مناسب مناطق گرم و خشک، ضریب اطمینان بالا و غیره می باشد.

در نمایندگی ها و فروشگاه های مجاز انواع برندهای معتبر ایرانی و وارداتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب ارائه می شود.

انواع مینی چیلر

انواع مینی چیلر

  1. مینی چیلر هوا خنک
  2. مینی چیلر آب خنک

در شرکت های تولید کننده با استفاده از تجهیزات پیشرفته و بهره وری از پرسنل متخصص و طبق استاندارد انواع آن را با بهترین کیفیت تولید و پس از بررسی و کنترل کیفی برای فروش راهی بازار می شود که اهداف این شرکت ها کسب رضایت مشتری، ارتقا کیفیت محصولات و کاهش هزینه های تولید برای فروش بیشتر می باشد. انواع آن عبارت است از: مینی چیلر آب خنک و مینی چیلر هوا خنک که هر کدام دارای ویژگی و عملکرد خاصی هستند.

مینی چیلر چیست

مینی چیلر نوع کم حجم و آپارتمانی چیلرها ست که براساس سیستم تبرید باعث سرد شدن آب شده و آن را به کویل هایی که وظیفه ی سرد کردن محیط را دارند، ارسال می کنند. مینی چیلرها تا ظرفیت ۲۰ تن تبرید طراحی شده اند. آن ها به طور معمول از نوع هوا خنک هستن یعنی در آن ها چند فن قرار داده می شود و از هوا به منظور خنک کردن مایع مبرد استفاده می کنند. به این دلیل که مینی چیلرها از نوع هوا خنک هستند می توانید آن ها را به راحتی در پشت بام ها و تراس ها نصب کنید.

 با توجه به مزیت های فراوان، این محصول بسیار پرفروش است و برندهای معتبر وارداتی در شرکت های بازرگانی با ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش عرضه می شود.

کاربرد مینی چیلر

  • ساختمان های اداری
  • منازل
  • رستوران و کافه
  • واحدهای تجاری

این دستگاه در منازل مسکونی، ادارات، محیط های ورزشی، صنعتی و تجاری مورد استفاده قرار می گیرد و به علت مزایا و ویژگی های خوبی که دارد از فروش خوبی برخوردار است.

مزایای استفاده از مینی چیلر ال جی

مینی چیلر کوچک بوده و فضای زیادی را اشغال نمی کند، از این رو اگر قصد داشته باشید دکوراسیون خانه ی خود را تغییر دهید، مینی چیلرها دارای انعطاف پذیری بالایی خواهند بود. مینی چیلرها به صرفه بوده و باعث کاهش قیمت می شوند و از سوی دیگر مایع مبرد به کار رفته در آن ها با محیط زیست سازگاری دارد.


برای مشاوره تلفنی همین الان تماس بگیرید
تماس مستقیم با کارشناسان آر پی آسا
شماره گویا: ۰۲۱۲۸۴۲۴۳۷۴


با پرکردن فرم، در اولین فرصت کارشناسان آر پی آسا با شما ارتباط گرفته و راهنمایی های لازم را انجام دهند

مزایای آن عبارت است از:

  • حجم کم
  • انعطاف پذیری بالا
  • هزینه مناسب
  • صرفه جویی در انرژی و …

ویژگی های مینی چیلر ال جی

ویژگی های مینی چیلر ال جی

  • سیستم کنترل اتوماتیک
  • نصب ساده و آسان
  • قابلیت نصب در فضاهای متعدد
  • صرفه جویی در مصرف انرژی
ظرفیت مینی چیلر ال جی قیمت ظرفیت مینی چیلر ال جی قیمت
۳ استعلام شود ۱۲ استعلام شود
۴ استعلام شود ۱۳ استعلام شود
۵ استعلام شود ۱۴ استعلام شود
۶ استعلام شود ۱۵ استعلام شود
۷ استعلام شود ۱۶ استعلام شود
۸ استعلام شود ۱۷ استعلام شود
۹ استعلام شود ۱۸ استعلام شود
۱۰ استعلام شود ۱۹ استعلام شود
۱۱ استعلام شود ۲۰ استعلام شود

ویژگی های آن عبارت است از:

  • به کانال کشی نیازی ندارد
  • برای شرایط اقلیمی مختلف مناسب است
  • نصب آن در بالکن و پشت بام به راحتی انجام می شود
  • آسانی در نصب
  • هزینه مناسب و غیره

قیمت مینی چیلر ال جی

مینی چیلر ال جی با تکنولوژی جدید VRF ساخته می شود و به همین دلیل دارای کارایی و راندمان بالا است و در آن ها از تکنولوژی اینورتر استفاده شده است. قیمت مینی چیلر ال جی نیز بسیار به صرفه بوده و تعمیر و نگهداری آن ساده است. قیمت مینی چیلر ال جی در مدل ها و انواع گوناگون با یکدیگر تفاوت دارد و برای استعلام قیمت مینی چیلر ال جی و همچنین خرید مینی چیلر مشتریان گرامی می توانند باکارشناسان ما در ارتباط باشند.

قیمت آن با توجه به کیفیت، مدل، نحوه خرید و فروش و غیره متفاوت است برای استعلام قیمت می توانید به نمایندگی ها یا سایت های معتبر مراجعه نمایید زیرا هر روز بروزرسانی می شود همچنین می توانید در صورت تمایل محصول مورد نظر را اینترنتی خریداری نمایید و از مزایای خرید غیر حضوری که صرفه جویی در زمان و هزینه و غیره است بهره مند شوید.

قیمت فروش مینی چیلر در کشور

قیمت فروش مینی چیلر در کشور تورم ایجاد شده در بازار تمام محصولات را با نوسان زیادی رو به رو کرده است تا حدی که هیچ یک از کالا ها نرخ یک نواختی ندارند و با تغییرات بسیار زیادی رو به رو می باشند. کاتالوگ مینی چیلر به مصرف کنندگان کمک می کند تا ابعاد و سایز کالا ها را به خوبی بشناسد و جنس مورد نظر خود را از نزدیک انتخاب نماید.

این محصول در مدل های مختلف تولید می شود که هر کدام از آن ها با یکدیگر تفاوت زیادی دارند و از نظر هزینه ها مقرون به صرفه می باشد. کالای مورد نظر نصب ساده و آسانی دارد و باعث صرفه جویی در مصرف برق می شود.

برای دست آوردن لیست قیمت چیلر بهتر است به سایت مراجعه نمایید.

بازرگانی فروش مینی چیلر

بازرگانی فروش مینی چیلرفروش چیلر به روش های مختلفی انجام می شود، اما امروزه با تخصصی شدن وسایل ارتباطی، فروش ها به صورت آنلاین انجام می گیرد و تمام تاجران داخلی و خارجی از این طرح استقبال زیادی کرده اند و بیشتر خرید های خود را این گونه سفارش می دهند. خرید اینترنتی زمان زیادی از فرد خریدار نمی‌گیرد.

نمایندگی خرید و فروش مینی چیلر در کشور

نمایندگی خرید و فروش مینی چیلر در کشوردر کشور نمایندگی های مختلفی وجود دارند که در این زمینه فعالیت می کنند و خرید و فروش این کالا را به شکل های بسیار ساده ای انجام می دهند. برای تهیه کردن این محصول باید ساختمان کالا و نحوه عملکرد دستگاه را به خوبی بشناسید و درباره آن شناخت کافی داشته باشید، چون گونه های متنوعی از این دستگاه در کشور ما ساخته می شود.


برای مشاوره تلفنی همین الان تماس بگیرید
تماس مستقیم با کارشناسان آر پی آسا
شماره گویا: ۰۲۱۲۸۴۲۴۳۷۴


با پرکردن فرم، در اولین فرصت کارشناسان آر پی آسا با شما ارتباط گرفته و راهنمایی های لازم را انجام دهند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.