فروش دیگ آبگرم فولادی از کارخانه

0

دیگ آبگرم فولادی و یا در اصطلاح، بویلرهای فولادی، تجهیزاتی هستند که از ورقه های فولادی مقاوم ساخته شده و در صنایع برای تامین آب گرم و بخار آب داغ استفاده می شوند. انواع بویلر، خصوصیات فیزیکی و مکانیکی ارزشمندی دارند. این تجهیزات در برابر تأثیرات مخرب محیطی ناشی از فشار و دمای بالا و حضور مواد شیمیایی بسیار مقاوم هستند.

دیگ آبگرم فولادی


برای مشاوره تلفنی همین الان تماس بگیرید
تماس مستقیم با کارشناسان آر پی آسا
شماره گویا: ۰۲۱۲۸۴۲۴۳۷۴


با پرکردن فرم، در اولین فرصت کارشناسان آر پی آسا با شما ارتباط گرفته و راهنمایی های لازم را انجام دهند

انواع دیگ آبگرم

  1. دیگ آبگرم فایر تیوب
  2. دیگ آبگرم واتر تیوب

دیگ آبگرم فولادی

دیگ آبگرم فولادی یکی از انواع تجهیزات صنعتی است که عموماً با نام تجاری بویلرها نیز در بازار شناخته می شود. دیگ های آب گرم از مقاوم ترین و مرغوب ترین ورق های فولادی یا استنلس استیل ساخته می‌شوند. سال ‌های طولانی است که فولاد ضد زنگ به دلیل ویژگی های کاربردی، خواص فیزیکی و مکانیکی فوق العاده عالی در مصارف تجاری به کار می رود. به دلیل امتیازاتی که فولاد ضد زنگ برای تهیه بویلرها ارائه می دهند این تجهیزات به مرور زمان به محبوبیت رسیده ‌اند.انواع بویلرهای ساخته شده از ورق های فولادی یا استنلس استیل، بسیار قابل اعتماد و کارآمد بوده و هم در مصارف صنعتی سنگین و هم برای پروژه های سبکتر نظیر کارگاه ها، ساختمان های تجاری و مسکونی و تاسیسات مدرن قابل استفاده هستند.

دیگ آبگرم فولادی

مزایای دیگهای فولادی

  • راندمان کاری بالا
  • تحمل شوک های حرارتی
  • قابلیت استفاده از سوخت های متعدد
  • عمر طولانی
  • تحمل فشارهای بالا
  • رسوب کمتر نسبت به دیگ چدنی
  • نصب و راه اندازی آسان

ساخت بویلر فولادی

اگر کنجکاو هستید که بدانید چرا از ورقه های فولاد ضد زنگ در ساخت دیگ های آبگرم استفاده می شود، تا انتهای مطلب با ما همراه باشید تا شما را با برترین ویژگی های ورق های فولادی در ساخت بویلر آشنا کنیم. انواع دیگ های فولادی با کاربردهای صنعتی و غیر صنعتی در دسترس هستند و هر یک ویژگی های خاص خود را دارند و برای یک شرایط دمایی و فشاری تنظیم شده اند.اگر به هر دلیل تصمیم دارید بویلر آبگرم فولادی، بویلر روغن داغ و یا بویلر بخار خریداری کنید پیشنهاد می کنیم برای استفاده از مشاوره فروش با کارشناسان آران انرژی در تماس باشید. محصولات این شرکت با کیفیت عالی و قیمت رقابتی در بازار برای مشتریان عزیز در نظر گرفته شده است.

دیگ آبگرم فولادی

ویژگی دیگ آبگرم فولادی

  • مقاومت در برابر اکسیداسیون و اثرات خوردگی
  • خواص مکانیکی فوق العاده عالی
  • محدوده دمایی گسترده هنگام عملکرد

مقاومت در برابر اکسیداسیون و اثرات خوردگی

تمام دیگ های فولادی به خوبی در برابر اثرات مخرب اکسیداسیون و خوردگی مقاوم هستند. همان طور که می دانید استنلس استیل یا فولاد ضد زنگ متعلق به خانواده بزرگی از آلیاژهای مختلف است. درصد مشخصی است که کربن، کروم و آهن در ورق های فولادی، خواص مکانیکی و فیزیکی بسیار عالی را در این محصولات به وجود آورده اند. این خواص به طور مستقیم به دیگ های فولادی منتقل شده و موجب استحکام و پایداری آن می‌شود.

ورقه های فولادی ۳۰۴ و ۳۱۶ ، بهترین ورقه ها برای ساخت بویلر هستند. فولاد ضد زنگ در هنگام تماس با سیستم های آبی، اثر پذیری کمتری دارد و می‌تواند تغییرات PH را کنترل کند. اگرچه باید شرایط نگهداری برای جلوگیری از به وجود آمدن عوامل خوردگی برای بویلرها انجام گیرد اما به طور کلی، انواع دیگ های آب گرم پایداری خوبی دارند. به طور مثال، لازم است سطح اکسیژن موجود در آب داخل دیگ های فولادی کنترل شود تا از اثرات خوردگی ناشی از اکسیژن بر ورق ها جلوگیری گردد.


برای مشاوره تلفنی همین الان تماس بگیرید
تماس مستقیم با کارشناسان آر پی آسا
شماره گویا: ۰۲۱۲۸۴۲۴۳۷۴


با پرکردن فرم، در اولین فرصت کارشناسان آر پی آسا با شما ارتباط گرفته و راهنمایی های لازم را انجام دهند

دیگ آبگرم فولادی

معایب دیگ های فولادی

  1. حمل سخت
  2. قیمت بالا
  3. ظرفیت ثابت
  4. هزینه تعمیرات نسبتا بالا

خواص مکانیکی فوق العاده عالی

یکی دیگر از مزایای استفاده از ورقه های فولاد ضد زنگ در ساخت دیگ های آبگرم فولادی، داشتن خواص مکانیکی بسیار عالی است. ورقه های فولادی  با ضخامت استاندارد در ساخت این تجهیزات به کار می روند. بسیاری از پارامترهای فیزیکی نظیر قابلیت برشکاری و جوشکاری، خمکاری، ماشینکاری، مونتاژ و ساخت دیگ آبگرم به راحتی از طریق ورقه های فولاد ضد زنگ امکان پذیر است.

این ورقه ها به راحتی، هدایت گرمایی را در داخل بویلر فراهم می‌کنند؛ به صورتی که دیگ آب گرم بتواند با نهایت راندمان خود، کار کند. به واسطه خواص مکانیکی ورقه های فولادی تمام محدودیت‌ های حرارتی یا چالش های انتقال حرارت همانند آنچه در مبدل های حرارتی رخ می دهد برای دیگ های آبگرم فولادی برطرف می شوند.

دیگ آبگرم فولادی

محدوده دمایی گستره هنگام عملکرد

سومین مزیت بزرگ استفاده از ورق های فولادی در ساخت بویلر، محدوده وسیع دمایی برای عملکرد است. آستانه تحمل ورقه ها برای دماهای فوق ‌العاده بالا و دماهای بسیار پایین به خوبی به اثبات رسیده است. درصد بالای کروم و نیکل و درصد کمتری از کربن در آلیاژها این مواد را به عنوان بهترین مواد اولیه برای ساخت دیگ آبگرم معرفی کرده‌اند.برخی از سایر آلیاژهای فولادی برای ساخت دیگ آبگرم فولادی با شرایط ویژه نیز به کار می روند. درجه شدید یا خفیف دما یا فشار به نحوه عملکرد بویلر بستگی دارد. به طور مثال اگر میزان کروم آلیاژ بیشتر باشد، در برابر حرارت های بسیار بالا مقاوم تر است.

اجزای دیگ آبگرم

  • لوله ها
  • مخزن
  • اتصالات
  • بدنه
  • شیر اطمینان
  • شیر تخلیه
  • دودکش
  • شاسی

نکته مهم دیگ های فولادی

دیگ های آبگرم فولادی همانند سایر تجهیزات صنعتی دارای محدودیت‌ها و برخی مشکلات هستند. دقت داشته باشید که اگر از این تجهیزات استفاده می کنید به مسئله بازرسی، تعمیرات و نگهداری توجه ویژه‌ای داشته باشید. هنگام خرید بویلرها باید و وضعیت و ظرفیت دستگاه ها با مقدار نیاز شما متناسب باشد و همچنین شرایط سیستم، نحوه نصب و سایر پارامترها نیز در این مورد حائز اهمیت هستند.  یک مشاوره ساده با کارشناسان فروش می تواند بسیاری از چالش‌ ها را برای مشتریان از میان ببرد.

دیگ آبگرم فولادی

پارامترهای قیمت دیگ فولادی

  1. ظرفیت دستگاه
  2. برند سازنده
  3. مدل دستگاه
  4. جنس قطعات به کار رفته
  5. نوسانات ارزی

صادرات دیگ آبگرم به کشورهای همسایه

نگاه کوتاهی بر فروش بویلرها در بازارهای جهانی مشخص می کند سهم صادرات این تجهیزات صنعتی چیزی نزدیک به ۲ میلیارد دلار می باشد. در حال حاضر کشور آلمان در حوزه صادرات و واردات بویلر در رتبه اول قرار دارد.کشورهای ایتالیا، اسلواکی، فرانسه و هلند در رتبه‌های بعدی صادرات بویلر قرار گرفته اند. کشورهای آلمان، آمریکا، انگلستان، فرانسه، هلند و ایتالیا به ترتیب برترین واردکنندگان دیگ آبگرم فولادی هستند.خوشبختانه شرکت های مطرح در کشور ایران در حوزه تولید و صادرات دیگ های فولادی به کشورهای همسایه فعالیت دارند.


برای مشاوره تلفنی همین الان تماس بگیرید
تماس مستقیم با کارشناسان آر پی آسا
شماره گویا: ۰۲۱۲۸۴۲۴۳۷۴


با پرکردن فرم، در اولین فرصت کارشناسان آر پی آسا با شما ارتباط گرفته و راهنمایی های لازم را انجام دهند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.