فروش چیلر تراکمی تاسیسات مستقیم از کارخانه

0

چیلر تراکمی تاسیسات که از دستگاه های تهویه مطبوع می باشد یه دلیل افزایش آلودگی هوا و نیاز برخی از مشاغل و صنایع به آن، در مدل های متنوعی تولید شده و به دست مشتریان می رسد. برخی از سایت ها و مراکز به فروش شگفت انگیز چیلر تراکمی درجه یک می پردازند.


برای مشاوره تلفنی همین الان تماس بگیرید
تماس مستقیم با کارشناسان آر پی آسا
شماره گویا: ۰۲۱۲۸۴۲۴۳۷۴


با پرکردن فرم، در اولین فرصت کارشناسان آر پی آسا با شما ارتباط گرفته و راهنمایی های لازم را انجام دهند

چیلر تراکمی تاسیسات


برای مشاوره تلفنی همین الان تماس بگیرید
تماس مستقیم با کارشناسان آر پی آسا
شماره گویا: ۰۲۱۲۸۴۲۴۳۷۴


با پرکردن فرم، در اولین فرصت کارشناسان آر پی آسا با شما ارتباط گرفته و راهنمایی های لازم را انجام دهند

چیلر چیست

چیلر تراکمی تاسیسات دستگاهی بوده که گرما را از طریق سیکل تبرید تراکم بخار یا جذبی، از مایعات (آب) می گیرد. اگر در دستگاه های بزرگ تهویه مطبوع، سرمای تولید شده به صورت مستقیم بکار گرفته شود، هزینه بالایی تحمیل می شود اما با استفاده از چیلر تراکمی این هزینه ها کاهش شگفت انگیزی خواهند داشت.

نحوه اصول کار چیلر تراکمی به این صورت است که ابتدا آب را در یک مخزن خنک کرده و سپس از طریق فن کویل یا هوا ساز تهویه مطبوع را انجام می دهد. این دستگاه از اجزا متعددی تشکیل شده است که در ادامه توضیح داده خواهد شد.

اجزاء اصلی تشکیل دهنده چیلر تراکمی

  • کمپرسور
  • کندانسور
  • شیر انبساط
  • اواپراتور
  • تابلو برق

اجزاء فرعی تشکیل دهنده چیلر تراکمی

  • رسیور تانک
  • ساید گلاس
  • فیلر درایر
  • کلیدهای حفاظتی
  • ترمیستورها
  • آکومولاتور
  • اجزاء الکتریکی و کنترلی

اجزاء اصلی و فرعی در چیلر تراکمی تاسیسات درجه یک اهمیت زیادی در کیفیت و کارایی این دستگاه دارد. علاوه بر این موارد، عوامل دیگری نیز در کیفیت چیلر موثر هستند مانند: پمپ ( جهت گردش آب ) ، برج خنک کننده ( جهت خنک کردن آب کندانسور)، فن کویل (هواساز).

برای اینکه چیلر تراکمی کارایی خوبی داشته باشد باید لوله های منتقل کننده آب سرد به طور کامل عایق بندی شوند تا از گرم شدن آب سرد جلوگیری شود. آب در درون لوله های چیلر در گردش است و به هیچ عنوان تبخیر نمی شود.

چیلر تراکمی

چرا از چیلر استفاده کنیم؟

سیستم های چیلر صنعتی برای کاربردهایی که در آن دماهای عملیاتی سخت مورد نیاز است مفید هستند. هنگامی که چیلرها با فرآیندهای حساس به حرارت ادغام می شوند، از آسیب حرارتی به تجهیزات فرآیند جلوگیری می کنند و از عدم تغییر محصولات نهایی در اثر قرار گرفتن در معرض دماهای نامناسب اطمینان حاصل می کنند.

اصول کار

چیلرهای تراکمی تاسیسات بر اساس اصول عملکرد زیر کار می کنند.

تغییر فاز: هنگامی که خنک کننده مایع گرم می شود، تغییر فاز به گاز تبدیل می شود و هنگامی که خنک کننده گازی فوق خنک می شود، دوباره به مایع تبدیل می شود.

جریان گرمایی: انرژی گرمایی همیشه از ناحیه ای با غلظت بالا به ناحیه ای با غلظت پایین تر جریان می یابد.

نقطه جوش: کاهش فشار روی یک مایع باعث کاهش نقطه جوش آن و افزایش فشار باعث افزایش نقطه جوش آن می شود.

انواع چیلرهای صنعتی

سه نوع چیلر اصلی که امروزه مورد استفاده قرار می گیرند عبارتند از: چیلرهای هوا خنک، چیلرهای آب خنک و چیلرهای جذبی.

همچنین به طور خلاصه به برج های خنک کننده (یک سیستم خنک کننده جایگزین یا مکمل) و چیلرهای ویژه مانند گلیکول و سانتریفیوژ خواهیم پرداخت.

انتخاب چیلر مناسب برای برنامه به شما کمک می کند تا در هزینه ها صرفه جویی کنید، زمان خرابی را کاهش دهید و راندمان عملیاتی را بهبود بخشید.

چیلرهای آب خنک

چیلرهای آب خنک از آب یک برج خنک کننده خارجی برای دفع گرمای مبرد گازی در کندانسور قبل از تغییر فاز به مایع استفاده می کنند.

چیلرهای هوا خنک

به جای آب خنک کننده، چیلرهای هوا خنک از هوای محیط برای دفع گرما از مبرد در کندانسور استفاده می کنند. درباره چیلرهای هوا خنک در مقابل چیلرهای آب خنک بیشتر بدانید.

مینی چیلر اسکرال

فروش چیلر تراکمی تاسیسات

فروش چیلر تراکمی تاسیسات یک هم اکنون در سایت ها و فروشگاه ها امکان پذیر بوده و شما می توانید به صورت غیر حضوری نیز کالا انتخابی خود را تهیه نمایید.کافیست با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا بهترین انتخاب را نسبت به نوع پروژه تان انجام دهید.

خرید چیلر

خرید اینترنتی همانند خرید حضوری بوده و شما می توانید از جهت کیفیت و قیمت مححصولات خریداری شده اطمینان خاطر داشته باشید. کارشناسان ما همواره جهت انتخاب بهترین دستگاه چیلر تراکمی تاسیسات با توجه به فاکتورهای مورد نیاز پروژه مشتریان عزیز در خدمت می باشند.


برای مشاوره تلفنی همین الان تماس بگیرید
تماس مستقیم با کارشناسان آر پی آسا
شماره گویا: ۰۲۱۲۸۴۲۴۳۷۴


با پرکردن فرم، در اولین فرصت کارشناسان آر پی آسا با شما ارتباط گرفته و راهنمایی های لازم را انجام دهند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.