فن کویل ساراول | خرید فن کویل ساراول با قیمت نمایندگی

0

فن کویل ساراول همچون دیگر فن کویل های تولید شده از بهترین محصولات برای گرمایش و سرمایش ساختمان ها هستند و با توجه به در بر گرفتن سرمایش و گرمایش و همچنین صرفه جویی در مصرف انرژی بسیار محبوب گشته اند. در این مقاله به شرح و خرید فن کویل ساراول می پردازیم. این نوع فن کویل یک محصول کاملاً ایرانی و داخلی است و از آن برای تأمین کردن سرمایش و گرمایش محیط های مختلف به صورت مستقل یا یکسره استفاده می شود. فن کویل ساراول در انواع مختلف تولید میشود که هر کدام برای مکان خاصی امکان گرمایش و سرمایش را تامین میکنند.

فن کویل ساراول | خرید فن کویل ساراول با قیمت نمایندگی


برای مشاوره تلفنی همین الان تماس بگیرید
تماس مستقیم با کارشناسان آر پی آسا
شماره گویا: ۰۲۱۲۸۴۲۴۳۷۴


با پرکردن فرم، در اولین فرصت کارشناسان آر پی آسا با شما ارتباط گرفته و راهنمایی های لازم را انجام دهند

فن کویل چیست

فن کویل چیستفن کویل ها (Fan Coil) دستگاه های مخصوص تأمین سرمایش و گرمایش و تنظیم کننده ی دمای محیط های مختلف هستند که تحت کنترل یک سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی عمل می کند. از انواع فن کویل ساراول در محیط های تجاری، مسکونی، اداری، مراکز صنعتی و تولیدی ها و… استفاده های بسیاری می شود. قیمت خرید فن کویل ساراول متغیر است و بسته به نوع قطعات و آپشن های به کار رفته در دستگاه، بالا یا پایین خواهد رفت. هر مکانی با توجه به ابعاد و دیزاین مورد نظر از فن کویل خاصی با توجه به شکل ظاهری و گنجایش خاصی باید استفاده نماید که در هنگام نصب مشاوران تولید میتوانند این مورد را در نظر بگیرند و خریدار را برای خرید آگاه نمایند.

فن کویل ساراول و کاربرد آن

امروزه موضوع سرمایش و گرمایش خانه ها به یک موضوع مهم تبدیل شده است و همه به دنبال مناسب ترین وسیله برای ساختمان خود هستند. فن کویل ساراول یکی از بهترین انتخاب ها برای ساختمان ها محسوب می شود.فن کویل ساراول یکی از محبوب ترین سیستم های آب و هوایی مورد استفاده برای گرمایش، خنک کننده و یا تهویه داخلی ساختمان های جدید و ساختمان های تجاری بازسازی شده است. کارخانه ی ساراول یک شرکت ایرانی است و تولیدات آن کاملاً داخلی و بومی می باشد. محصولات این شرکت توانایی رقابت و برابری با نمونه های مشابه خارجی خود را دارا می باشند. فن کویل ساراول ویژگی های کاربردی زیادی دارد که آن را نسبت به انواع دیگر فن کویل ها متمایز کرده است.

آگاهی روزافزون از اهمیت هوای کافی و تازه برای سلامتی و تهویه مناسب ضروری است. همانطور که از نام آن مشخص است، یک واحد فن کویل شامل مبدل حرارتی است که در آن آب پخش می شود و مونتاژ فن، شامل فیلتر و کنترل های ساده، طراحی شده برای واحدهای محیط دیوار یا واحد های سقف نصب شده در داخل حفره های سقف. واحد های سقف را می توان به عنوان یک طبقه پیکربندی کرد، هوا را به مرکز و تخلیه در حاشیه برساند.

واحد فن کویل و پمپ حرارتی

در ساختمان هایی مانند هتل ها که در آن نیاز به کنترل دما در مناطق مختلف و جداگانه وجود دارد، سیستم تقسیم بندی شامل یک واحد خنک کننده بیرونی و سیستم خنک کننده و یک فن کویل داخلی یا واحد پمپ گرما در نزدیکی فضای تهویه مطبوع است.فن در این واحد منبع صدا است؛ به عنوان یک قاعده کلی، واحدهای فن کویل نباید در بالای یا در مجاورت فضاهای اشغال شده باشند در صورتی که فقط یک جداسازی آکوستیک-کاشی یا پنجره وجود داشته باشد. برای طراحی واحد فن کویل و پمپ حرارتی میتوان با متخصصانی که در این زمینه از تکنولوژی های علمی برخوردار هستند در این زمینه مشاوره و راهنمائی های لازم را نمود.

انواع فن کویل ساراول

انواع فن کویل ساراول

  1. بالازن ، روبروزن
  2. سقفی
  3. عمودی
  4. کانالی

این فن کویل ها با توجه به نیاز مشتری در ظرفیت های مختلف طراحی و تولید می شوند و نوع فن کویل قبل از خرید فن کویل ساراول مشخص شود.

شرکت ساراول

شرکت ساراول یک شرکت ایرانی تولید کننده ی انواع فن کویل است و از دهه ی ۴۰ خورشیدی فعالیت خود را در زمینه ی تولید انواع تجهیزات گرمایشی و سرمایشی آغاز کرده است. فن کویل هایی که در این شرکت تولید می شود کاملاً توانایی برابری و رقابت با محصولات مشابه خارجی خود را دارد و قیمت خرید فن کویل ساراول نیز بسیار پایین تر و کمتر از برند های خارجی می باشد.

اجزای اصلی فن کویل

اجزای اصلی فن کویل

  1. فیلتر های هوا و باد زن
  2. فن ها
  3. الکترو موتور

شرح اجزای اصلی فن کویل فیلتر های هوا و باد زن

این واحد ها در کنار فن کویل ها قرار دارند و وظیفه ی تنظیم هوا و فیلتر کردن آن را به عهده دارند. این فیلتر ها معمولاً قابلیت تعویض و شستشو را دارند و در صورت مسدود شدن به راحتی قابل تعویض هستند.

فن ها

جنس فن ها در فن کویل ساراول معمولاً از پلاستیک و پلی آمید است. به دلیل تعبیه شدن الکترو موتورهای به روز و پر قدرت در این فن کویل، هنگام فعالیت فن ها هیچ گونه لرزش و صدایی تولید نمی کنند و حداکثر میزان هوا دهی را نیز دارا هستند.


برای مشاوره تلفنی همین الان تماس بگیرید
تماس مستقیم با کارشناسان آر پی آسا
شماره گویا: ۰۲۱۲۸۴۲۴۳۷۴


با پرکردن فرم، در اولین فرصت کارشناسان آر پی آسا با شما ارتباط گرفته و راهنمایی های لازم را انجام دهند

الکترو موتور

الکترو موتورها در این دستگاه توان بالایی دارند و به گونه ای طراحی شده اند که مصرف انرژی های مختلف را کاهش می دهند و استفاده از آن ها کاملاً مقرون به صرفه و اقتصادی است.

ویژگی های دستگاه

  1. الکتروموتور در فن کویل ساراول بسیار پرقدرت عمل می کند و با این حال حتی اگر بر روی دور تند خود هم باشد، در هنگام روشن بودن، کوچک ترین سروصدا یا لرزشی تولید نخواهد کرد.
  2. فیلتر های مخصوص این دستگاه هم قابلیت تعویض را دارا هستند و هم شستشو. به راحتی می توان فیلتر های دستگاه را هر چند وقت یک بار به دقت شست و دوباره مورد استفاده قرار داد. وجود این نوع فیلتر ها بر روی دستگاه، قیمت فن کویل ساراول را تغییر خواهد داد.
  3. اجزا و قطعات اصلی این فن کویل ها ، مثل الکتروموتور، فن ها و اواپراتور ماندگاری و کیفیت بسیار زیادی دارند.

کاربری فن کویل

  1. اگر می خواهید میزان سرمایش و گرمایش هر فضا به طور مستقل تأمین و کنترل شود، فن کویل ها بهترین گزینه برای نصب و استفاده هستند. لازم به ذکر است که در صورت استفاده از این ویژگی فن کویل ها می توانید مطمئن باشید که آلودگی ها و غبار های مختلف بین فضا ها به هیچ عنوان رد و بدل نخواهد شد.
  2. در هتل ها و سالن های ورزشی، ساختمان های مسکونی و اداری و تجاری، استفاده از فن کویل ساراول رایج و کاملاً به صرفه است.
  3. فن کویل ساراول مدل های مختلفی مثل زمینی، سقفی، رو به رو زن و بالا زن و… دارد که هر کدام برای محیط مخصوصی مناسب تر هستند.

مزایای فن کویل

 

  • مطابق با آخرین استانداردهای دنیا
  • کم صدا
  • استحکام بالا
  • پخش هوا به صورت متمرکز

نکات مورد توجه زمان نصب دستگاه فرایند نصب و راه اندازی فن کویل ساراول توسط کارشناسان نمایندگی های تخصصی و انحصاری این دستگاه انجام می شود و پس از بررسی مشخصات دقیق محل نصب دستگاه با ظرفیت و میزان هوادهی فن کویل و اندازه ی آن و تراز و بالانس بودن محل نصب، عملیات راه اندازی انجام خواهد شد. قیمت خرید فن کویل ساراول با توجه به خدمات پس از فروش عالی و ویژه ای که دارد، کاملاً بهینه و اقتصادی است.

خرید فن کویل ساراول

فن کویل های ساراول همانند بیشتر دستگاه های برقی تولید شده دارای گارانتی و ضمانت و خدمات پس از فروش می باشند که خیال خریداران را برای خرید راحت میکند و با اطمینان بیشتر اقدام به خرید میکنند. این فن کویل ها دارای ویژگی های منحصر به فردی میباشند که مزیت برای محصول به شمار می آید مثل اینکه این فن کویل دارای عمر طولانی هستند و می توانید با اطمینان از محصولات ساراول برای مدت های طولانی بدون هیچ گونه نگرانی از آن بهره برد. خرید فن کویل ساراول در این سایت مرجع با توجه به برند معتبر و گارانتی ممتاز و همچنین فروش از درب کارخانه می باشد.

نمایندگی فروش انواع فن کویل ساراول

نمایندگی فروش انواع فن کویل ساراولفروش فن کویل در انواع مختلف با توجه به کاربرد فن کویل و همچنین نوع جنس مواد اولیه به کار رفته در آن و برند مورد نظر آن و … متفاوت می باشد. یکی از مدل ها و برندهای معروف فن کویل، فن کویل ساراول میباشد که با مراجعه به نمایندگی های این نوع محصول در تمام شهرها می توان با قیمت مناسب تولیدی این نوع محصول را برای عرضه در بازار فروش خریداری کرد و از سود خوبی بهره مند شد. فن کویل ساراول در انواع مختلف تولید میشود که یکی از نمونه های پرکاربرد و مشهور آن میتوان به تولید فن کویل سقفی از این برند مشهور اشاره کرد که توسط تولید کنندگان مجرب و با بهترین تکنولوژی دنیا تولید میشود.

مهمترین ویژگی های فن کویل ساراول

مهمترین ویژگی های فن کویل ساراولهر کارخانه ای قبل از تولید دستگاه و محصول خاصی در مورد خیلی از چیزهای محصول تولیدی خود باید آگاهی داشته باشد تا با استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا و با توجه به استفاده از افراد و متخصصان مجرب و ماهر اقدام به تولید بهترین نوع از جنس مورد نظر خود کند که کارخانه های تولید کننده فن کویل ساراول با در نظر گرفتن این موارد اقدام به تولید فن کویل ها در انواع مختلف کرده اند که برای تولید به مهمترین ویژگی ها و فاکتورهای های مورد نظر توجه نموده اند.

چند ویژگی مهم که در ساخت فن کویل باید مورد توجه قرار گیرد

  • پخش هوا به صورت یکنواخت در محیط
  • استانداردهای مورد نیاز برای تولید محصول مورد نظر با توجه به کاربرد آن
  • بازده صوتی که برای آستانه شنوائی مضر نباشد
  • استحکام و قدرت در عین ظرافت محصول تولیدی
  • زیبائی آن مطابق به متراژ و …
  • ….

معرفی مدل های متنوع فن کویل ساراول

معرفی مدل های متنوع فن کویل ساراولدر تولید انواع مختلف فن کویل در برندهای مختلف اکثر تولید کنندگان به این امر توجه لازم را دارند که محصولی تولید کنند که تمام انواع مختلف در گروه محصول تولید را شامل باشد و مجموعه ساراول هم با استانداردهای روز دنیا اقدام به تولید انواع مختلف فن کویل نموده است و بعد از تولید محصول را برای فروش روانه بازار رقابت با سایر برندهای روز تولید شده در داخل و خارج از کشور نموده است.

معرفی چند نمونه از مدل های متنوع فن کویل در برند و مدل ساراول

  • فن کویل سقفی
  • فن کویل عممودی
  • فن کویل کانالی
  • فن کویل باد بالا زن
  • فن کویل باد روبرو زن

لیست قیمت فروش عمده فن کویل

لیست قیمت فروش عمده فن کویلهر محصولی تحت تاثیر فاکتورهای مختلفی بعد از تولید با توجه به هزینه هائی که در ساخت آن صرف شده است قیمت گذاری میشود. فروش فن کویل در انواع مختلف از فن کویل سقفی، عمودی، کانالی و… که در برندهای مختلف تولید میشود و در نمایندگی های فروش کارخانه های تولید کننده به صورت عمده به فروش میرود که نمایندگان فروش قبل از هر کاری لیست و کاتالوگ محصول مورد نظر را در اختیار خریدار قرار می دهند تا با آگاهی کامل اقدام به خرید محصول مورد نظر کند و در این میان فروشگاه ها علاوه بر داشتن لیست قیمت و کاتالوگ دارای مشاوران در زمینه خرید می باشند که به خریداران کمک می کنند که با اگاهی و دید باز کامل اقدام به خرید کنند.


برای مشاوره تلفنی همین الان تماس بگیرید
تماس مستقیم با کارشناسان آر پی آسا
شماره گویا: ۰۲۱۲۸۴۲۴۳۷۴


با پرکردن فرم، در اولین فرصت کارشناسان آر پی آسا با شما ارتباط گرفته و راهنمایی های لازم را انجام دهند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.