قیمت برج خنک کننده فایبرگلاس مدور در کارخانه

0

برج خنک کننده فایبرگلاس مدور ، یک نوع از برج های خنک کننده صنعتی است که از جنس فایبرگلاس ساخته شده و برای خنک سازی آب و استفاده در فرآیندهای صنعتی به کار می رود. آب ورودی به برج خنک کننده در اثر تبادل حرارت با هوا در اثر چرخش فن، خنک شده و از خروجی برج به سمت قسمت های مختلف کارخانه هدایت می شود. در این مقاله به شرح و قیمت برج خنک کننده فایبرگلاس مدور می پردازیم.

قیمت برج خنک کننده فایبرگلاس مدور


برای مشاوره تلفنی همین الان تماس بگیرید
تماس مستقیم با کارشناسان آر پی آسا
شماره گویا: ۰۲۱۲۸۴۲۴۳۷۴


با پرکردن فرم، در اولین فرصت کارشناسان آر پی آسا با شما ارتباط گرفته و راهنمایی های لازم را انجام دهند

برج خنک کننده چیست

برج خنک کننده یا Cooling Tower، یک نوع دستگاه صنعتی است که بر مبنای خنک سازی آب، کار می کند. برج های خنک کننده از یک مخزن بزرگ که معمولاً به دو شکل مکعبی و استوانه ای موجود هستند، ساخته می شوند. آنچه در مورد قیمت برج خنک کننده فایبرگلاس مدور اهمیت دارد و به نوعی با ابعاد و شکل مخزن برج نیز در ارتباط است، ظرفیت خنک کنندگی برج خنک کننده یا همان ظرفیت تبرید برج است.


برای مشاوره تلفنی همین الان تماس بگیرید
تماس مستقیم با کارشناسان آر پی آسا
شماره گویا: ۰۲۱۲۸۴۲۴۳۷۴


با پرکردن فرم، در اولین فرصت کارشناسان آر پی آسا با شما ارتباط گرفته و راهنمایی های لازم را انجام دهند

امروزه و با پیشرفت روز افزون تکنولوژی ها، برج خنک کننده فایبرگلاس به دلیل ویژگی های مخصوصی که دارد، از مشهورترین و پراستفاده ترین مدل های برج های خنک کننده به شمار می آید. یکی از مهم ترین ویژگی های برج خنک کننده فایبرگلاس این است که این جنس بدنه نسبت به مدل های دیگر بدنه در برج های خنک کننده بسیار سبک تر و در عین حال محکم تر است.

قیمت برج خنک کننده فایبرگلاس

کاربری برج های خنک کننده

  1. نیروگاه های مختلف
  2. تصفیه خانه ها
  3. پالایشگاه ها
  4. ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری
  5. سردخانه ها

اجزای اصلی دستگاه

  • حوضچه
  • فن
  • پکینگ
  • قطره گیرها

انواع برج خنک کننده

برج های خنک کننده به دو دسته برج های فایبرگلاس و برج های فلزی دسته بندی می شوند. قیمت هر کدام از این دو مدل با یکدیگر متفاوت است. قیمت برج خنک کننده فایبرگلاس مدور به نظر می رسد در مقایسه با نوع فلزی، ارزان تر باشد. قیمت برج خنک کننده فلزی به دلیل اینکه از ورق های فولادی ساخته می شود و وزن بالاتری دارد، در نهایت، گران تر می باشد.

قیمت برج خنک کننده فایبرگلاس

جنس فایبرگلاس

فایبرگلاس ها درواقع الیافی هستند که از پلاستیک های قوی شده ساخته می شوند. برای تقویت ساختار این الیاف ماده ای به ترکیب آن ها افزوده می شود که به الیاف شیشه موسوم هستند. این ترکیب به دست آمده مقاومت و استحکام بالایی در مقابل شکستن یا کج و خم شدن از خود نشان خواهد داد. لازم به ذکر است که ترکیب فایبرگلاس طوری است که در برابر خرده شدن و اکسید شدن نیز بسیار مقاوم است و به همین دلیل بهترین گزینه برای استفاده شدن در قسمت داخلی برج خنک کننده که اغلب خیس و مرطوب است، می باشد.

ویژگی ها

  1. انعطاف پذیری بالا
  2. استحکام بالا
  3. قیمت مناسب با توجه به راندمان کاری بالا
  4. مقاوم در برابر خوردگی
  5. وزن ایده آل
  6. ظاهر زیبا

قیمت برج خنک کننده فایبرگلاس

 مزایای استفاده از برج خنک کننده در صنعت

نصب برج خنک کننده در صنعت، مزایای زیادی برای واحدهای تولیدی دارد. مهم ترین مزیت آن در حقیقت، اصلی‌ترین حوزه کاربردی برج خنک کننده محسوب می شود و به عنوان تامین آب خنک برای فرایندها معرفی می گردد. همان طور که می دانید قسمت های مختلف یک صنعت نیاز به آب مصرفی دارد. اگر  هر یک از واحدهای تولیدی بخواهند آب مورد نیاز خود را به طور مجزا از طریق سیستم‌های لوله‌کشی به بخش‌های تولیدی خود وارد کنند، هزینه‌های بسیار گزافی برای آنها در بر خواهد داشت.

قیمت برج خنک کننده فایبرگلاس

 برج خنک کننده و صرفه جویی در مصرف انرژی

نصب برج خنک کننده به همین منظور در نظر گرفته شده است. یک برج خنک کننده، بهترین مکان برای جمع آوری آب های صنایع و خنک سازی آنها و مجدداً بازگرداندن به بخش های مصرفی می باشد. از این طریق نه تنها در هزینه های کلی مصرف آب خنک صرفه‌جویی شده بلکه تا حد زیادی، آلاینده های زیست محیطی و مصرف انرژی نیز کاهش پیدا می‌کند.

قیمت برج خنک کننده فایبرگلاس

کاربرد برج خنک کننده در صنایع

  • تامین آب خنک برای انجام فرایندهای شیمیایی در صنایع تولیدی
  • تامین آب خنک در قسمت های اداری و غیر تولیدی در واحدهای صنعتی
  • تامین آب خنک برای قسمت های تولیدی در کارخانه های ریخته گری فلزات
  • تامین آب خنک برای خنک سازی محصولات و ماشین آلات صنعتی

قیمت برج خنک کننده فایبرگلاس

در بررسی قیمت برج خنک کننده فایبرگلاس مدور به چه عواملی دقت کنیم؟

بررسی قیمت برج خنک کننده فایبرگلاس مدور، زمانی اهمیت بیشتری پیدا می کند که شما یکی از مشتریان خرید برج خنک کننده باشید. این تجهیزات برای صنایع، اهمیت فوق العاده ای دارند به همین دلیل، صاحبان کارخانه ها از نظر هزینه های خرید این مدل تجهیزات، حساسیت های بیشتری به خرج می دهند.

قیمت برج خنک کننده فایبرگلاس مدور

خرید برج خنک کننده

زمانی که قصد دارید یک برج خنک کننده فایبرگلاس خریداری کنید، قطعاً در اولین نگاه به بازدهی عملکردی آن و بازگشت سرمایه مالی خود می اندیشید. این اولین عاملی است که دیدگاه مدیران را در قیمت برج خنک کننده فایبرگلاس مدور تحت تأثیر قرار می دهد.

مزایای برج های خنک کننده فایبرگلاس

  1. راحتی شستشو و پاک کردن آن
  2. پایین بودن هزینه های سرویس و نگهداری از برج خنک کننده فایبرگلاس
  3. سبک بودن و راحتی حمل
  4. پایین بودن سطح رسوب گذاری و تغییر شکل در آن ها

فاکتورهای خرید برج خنک کننده

استفاده از متریال مرغوب در ساخت برج خنک کننده، دوام و طول عمر، بازدهی بالا در خنک سازی آب و صرفه جویی در انرژی، فاکتورهای بسیار مهمی هستند که در خرید این تجهیزات مورد توجه قرار می گیرند.

ظرفیت(تن تبرید) قیمت ظرفیت(تن تبرید) قیمت ظرفیت(تن تبرید) قیمت
۶۰۰ استعلام شود ۸۰ استعلام شود ۵ استعلام شود
۷۰۰ استعلام شود ۲۰۰ استعلام شود ۱۰ استعلام شود
۸۰۰ استعلام شود ۲۵۰ استعلام شود ۲۰ استعلام شود
۹۰۰ استعلام شود ۳۰۰ استعلام شود ۳۰ استعلام شود
۱۰۰۰ استعلام شود ۴۰۰ استعلام شود ۴۰ استعلام شود
۱۲۰۰ استعلام شود ۵۰۰ استعلام شود ۵۰ استعلام شود

قیمت برج خنک کننده فایبرگلاس مدور

هزینه برج های خنک کننده به عنوان یکی از فاکتورهای مهم در خرید تجهیزات صنعتی و پالایشگاهی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است؛ به عبارت دیگر در مورد قیمت خرید برج خنک کننده و نصب آن برای یک صنعت ویژه باید بسیاری از پارامترهای عملیاتی و همچنین عوامل مربوط به مدیریت بودجه مالی در نظر گرفته شود.

معمولاً هزینه برج خنک کننده فایبرگلاس مدور به عنوان یکی از دستگاه های کاربردی در صنعت، گران است و همین عامل، تأکید ما بر مدیریت بهتر خرید را توجیه می کند. هرچه ظرفیت تبرید در این دستگاه ها بالاتر باشد به معنای این است که ابعاد برج خنک کننده بزرگتر بوده و در نتیجه، قیمت برج خنک کننده فایبرگلاس مدور نیز گرانتر خواهد بود.

قیمت برج خنک کننده فایبرگلاس مدور

قیمت برج خنک کننده فایبرگلاس مدور با توجه به ظرفیت و نوع کاربری آن مشخص می گردد و تا دست نیافتن به اطلاعات نوع پروژه و ظرفیت مورد نیاز آن ، نمی توان قیمت صادق و قاطعی را بیان کرد.با توجه به این موارد پیشنهاد می کنیم جهت استعلام قیمت برج خنک کننده فایبرگلاس مدور و اطلاع از نحوه سفارش و خرید این محصولات از راهنمایی کارشناسان ما بهره مند شوید.


برای مشاوره تلفنی همین الان تماس بگیرید
تماس مستقیم با کارشناسان آر پی آسا
شماره گویا: ۰۲۱۲۸۴۲۴۳۷۴


با پرکردن فرم، در اولین فرصت کارشناسان آر پی آسا با شما ارتباط گرفته و راهنمایی های لازم را انجام دهند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.