استاندارد هواساز هایژنیک چیست

0

هواسازهای هایژنیک در محیط های استریل ظریف مانند اتاق های عمل و اتاق های تمیز و همچنین صنایع غذایی، دارویی و شیمیایی استفاده می شود و تمام استاندارد هواساز هایژنیک باید اعمال گردد.

این دستگاه ها توسعه یافته با استانداردهای روز دنیا و بدون اتلاف انرژی در شرایط آب و هوایی بحرانی کار می کنند. حجم هوای کافی محاسبه شده توسط سیستم کنترل با یک سری فن های برقی موتور EC کارآمد ارائه می شود. به این ترتیب فن ها با کمترین مصرف انرژی ممکن کار می کنند.


برای مشاوره تلفنی همین الان تماس بگیرید
تماس مستقیم با کارشناسان آر پی آسا
شماره گویا: ۰۲۱۲۸۴۲۴۳۷۴


با پرکردن فرم، در اولین فرصت کارشناسان آر پی آسا با شما ارتباط گرفته و راهنمایی های لازم را انجام دهند

استاندارد هواساز هایژنیک

هواساز هایژنیک چیست

هواساز هایژنیک راه حل ضروری شما برای کاربردهای هوای پاک بیمارستان ها، کارخانه های دارویی و کلیه محیط های بهداشتی هستند.

هر سلول عملیاتی واحدهای هواساز به منظور سهولت در اجرا به طور جداگانه تولید می شود و در نتیجه ترازهای سلولی مختلف و محصولات مناسب به دست می آید.

استاندارد هواساز هایژنیک از دیگر ویژگی هایی هست که برای این دستگاه لحاظ می گردد.

ویژگی نفوذ ناپذیری به دلیل استفاده از دستگاه و مهر و موم خاص در ترکیب سلول ها حفظ می شود.

ویژگی های اساسی مورد نظر در واحدهای هواساز بهداشتی عبارتند از تهویه مطبوع در محدوده های بهداشتی با راندمان بالا با استفاده از کمترین انرژی ممکن، سطح داخلی صاف، نفوذناپذیری هوا، ساخت و ساز که باعث به حداقل رساندن پل های حرارتی، عدم ایجاد لرزش ناشی از نیروهای دینامیکی و سهولت در مونتاژ، سرویس دهی می شود.

این مجموعه طیف با کیفیتی از واحد تهویه هوا را ارائه می دهد که برای تهویه و گردش هوا به عنوان بخشی از سیستم گرمایش، تهویه و تهویه مطبوع استفاده می شود.

به منظور اطمینان از کارایی و دوام، ما از آخرین تکنیک های مهندسی و مواد با کیفیت برای تولید طیف وسیعی از واحدهای هواساز استفاده می کنیم.

با توجه به استانداردهای کیفی بالا، این واحد هواساز در بخش های زیر کاربرد دارد:

  • دارویی
  • صنایع غذایی
  • صنعت نساجی
  • صنایع شیمیایی
  • آزمایشگاه ها
  • خودورسازی
  • کشاورزی
  • کلین روم
  • بیمارستان ها
  • صنایع نظامی
  • اپتیک و غیره

هواساز هایژنیک 10000 cfm

نصب هواساز

در نصب و راه اندازی هواسازهای بهداشتی آر.پی.آسا، ساختار مدولار، سطح صدای کم، ظاهر زیبا، لوازم جانبی کاملاً سازگار و ساختار بادوام در برابر شرایط آب و هوایی باعث می شود که در داخل و خارج از خانه ترجیح داده شوند.

این هواسازها شامل الزامات مربوط به استانداردهای بهداشتی در موارد زیر است: تولید هوای پاک – مواد (مطابق با استانداردهای اروپایی) – تعمیر و نگهداری – عملکرد پوشش – چیدمان و عملکرد قطعات (فیلترها، کویل ها، سیستم های بازیابی حرارت، فن ها، رطوبت سازها، رطوبت گیرها و صدا خفه کن).

استاندارد هواساز هایژنیک

هواساز مجموعه ای محصور شده متشکل از یک فن یا فن ها و سایر تجهیزات لازم برای انجام یک یا چند مورد از عملکردهای گردش، تمیز کردن، گرم کردن، خنک کردن، مرطوب کردن، رطوبت زدایی و مخلوط کردن هوا می باشد.


برای مشاوره تلفنی همین الان تماس بگیرید
تماس مستقیم با کارشناسان آر پی آسا
شماره گویا: ۰۲۱۲۸۴۲۴۳۷۴


با پرکردن فرم، در اولین فرصت کارشناسان آر پی آسا با شما ارتباط گرفته و راهنمایی های لازم را انجام دهند

محدوده برنامه عملکرد گواهی (ECP) برای واحدهای هواساز بهداشتی (HAHU) در محدوده بهداشتی واحدهای هواساز (AHUs) اعمال می شود. این یک گزینه گواهی اضافی برای AHU هایی است که قبلاً در محدوده گواهی ECP قرار دارند.

هواساز بر اساس ۳ سطح طبقه بندی، بسته به کاربردهای مختلف، تایید شده است:

سطح ۱: مناسب برای کاربردهای تجاری از جمله دفاتر، ساختمان های تجاری، مدارس و هتل ها.

سطح ۲: برای استفاده در بیمارستان ها و مراقبت های بهداشتی مناسب است.

سطح ۳: مناسب برای کاربردهایی از جمله دارویی، فرآوری مواد غذایی، اتاق های سفید، سالن های عمل و موارد مشابه.

تفاوت هواساز هایژنیک و معمولی

واحدهای هواساز بهداشتی تهویه و کیفیت هوای داخل ساختمان را فراهم می کنند. AHUهای بهداشتی عملکردهای مشابه AHUهای سنتی را ارائه می دهند اما برای کاربردهایی که به استانداردهای بهداشتی بالایی نیاز دارند مناسب هستند.

استاندارد هواساز هایژنیک دیگر فاکتوری هست که این دستگاه را از مدل معمولی اش متمایز می سازد.

تفاوت اصلی بین یک AHU استاندارد و AHU بهداشتی این است که AHU های بهداشتی به راحتی تمیز و ضدعفونی می شوند و به تمام سطوح داخلی دسترسی دارند و به گونه ای ساخته شده اند که مکان هایی را که در آن کثیفی تجمع می یابد کاهش دهد.

مواد مورد استفاده در ساخت و ساز برای جلوگیری از رشد قارچ ها و باکتری ها، مقاوم در برابر خوردگی و سایش و بدون بو و بدون انتشار طراحی شده اند.

AHU های بهداشتی واحدهای مونتاژ محصور کارخانه ای هستند. منبع تغذیه AHU شامل یک جعبه مدل (محفظه یا بدنه)، فن(ها) و حداقل یک جزء دیگر برای پردازش هوا است.

AHU های بهداشتی می توانند شامل اجزای متعددی مانند فیلتر، بخاری، کولر، جزء بازیابی انرژی، رطوبت ساز، رطوبت گیر یا بخش مخلوط شوند.

AHU های بهداشتی از یک سیستم کانال کشی برای رساندن هوای مطبوع به یک منطقه استفاده می کنند. به طور معمول یک فن هوای تهویه شده را به داخل AHU می کشد، جایی که سپس تهویه شده و در فضا توزیع می شود.

AHU های بهداشتی از AHU برگشتی برای کشیدن هوای خروجی و بیرون راندن آن به خارج از ساختمان استفاده می کنند.

استاندارد هواساهای هایژنیک

سیستم های HVAC اتاق تمیز

این مجموعه یکی از تولید کنندگان پیشرو در طیف کیفی سیستم های HVAC اتاق تمیز هستیم. این سیستم‌های تهویه مطبوع تمیز مانند واحد حمل و نقل هوا، فیلترهای HEPA، دمنده DIDW که مطابق با استانداردهای کیفیت بین‌المللی طراحی شده‌اند، در طراحی ساختمان‌های صنعتی و اداری متوسط تا بزرگ اهمیت ویژه‌ای دارند.

در این شرایط، رطوبت و دما باید با حفظ شرایط ایمن و سالم در داخل ساختمان به دقت تنظیم شوند. طیف وسیعی از سیستم‌های HVAC اتاق تمیز می‌تواند تهویه، نفوذ هوا را کاهش دهد و روابط فشار بین فضاها را حفظ کند. علاوه بر این، ما امکاناتی مانند نصب مناسب، بهره برداری و هزینه های نگهداری کم را ارائه می دهیم.

استاندارد هواساز هایژنیک برای تمام هواسازهای کلین روم نیز لحاظ می گردد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین استعلام قیمت دستگاه با کارشناسان مجموعه تهویه آر.پی.آسا در ارتباط باشید.


برای مشاوره تلفنی همین الان تماس بگیرید
تماس مستقیم با کارشناسان آر پی آسا
شماره گویا: ۰۲۱۲۸۴۲۴۳۷۴


با پرکردن فرم، در اولین فرصت کارشناسان آر پی آسا با شما ارتباط گرفته و راهنمایی های لازم را انجام دهند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.